فساد مالی بزرگ کاپیتان بارسلونا برای دادن میزبانی به سعودی‌ها

رسانه اسپانیایی از فساد مالی بزرگ کاپیتان بارسلونا برای دادن میزبانی به سعودی ها در سوپر جام اسپانیا پرده برداشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نشریه «El Confidencial» اسپانیا امروز در گزارشی اختصاصی با انتشار فایل صوتی از جرارد پیکه کاپیتان بارسلونا و روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا از دریافت کمیسیون غیرقانونی بازیکن بارسلونا از سعودی ها خبر داد.

طبق گزارش رسانه اسپانیایی روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا سعودی ها را مجبور کرده تا رشوه 24 میلیون دلار به شرکت  Kosmos متعلق به جرارد پیکه بدهد تا بتواند میزبانی مسابقات سوپر کاپ را بگیرد.

رسانه فوق اطمینان می دهد که به مکالمات، اسناد و فایل های صوتی دسترسی پیدا کرده که نشان می دهد هر دو با هم متحد شده اند تا یک کمیسیون غیرقانونی چند میلیون دلاری برای برگزاری سوپرجام به جیب بزنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده که با اسناد و مدارک و فایل های صوتی پشتیبانی می شود، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) مقامات ریاض را تحت فشار قرار داده تا از طریق شرکت Kosmos، تا سقف 24 میلیون دلار به بازیکن بارسلونا پرداخت کنند.

سپس تلاش کرد تا مشارکت این بازیکن در قرارداد را پنهان کند. همانطور که El Confidencial منتشر می کند، کاسموس که در قرارداد میانجیگری کرده است، برای هر یک از شش دوره اول این مسابقات که در ریاض برگزار می شود، سالانه چهار میلیون دلار دریافت کرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1137179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =