شاگرادن رحمتی فینالیست شدند/ پایان شگفتی سازی ماهشهری‌ها

آلومینیوم با شکست خلیج فارس به فینال جام حذفی راه یافت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نیمه‌نهایی جام حذفی از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر رفت که  مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم اراک به پایان رسید. به این ترتیب آلومینیوم اراک اولین فینالیست جام حذفی شد. این تیم توانست تیم شگفتی‌ساز خلیج فارس را که سه تیم لیگ برتری را حذف کرده بود شکست دهد.

دیگر فینالیست مسابقات فردا شب و بعد از بازی نساجی مازندران و مس کرمان مشخص خواهد شد. قرار است فینال مسابقات ۷ اردیبهشت برگزار شود.

ترکیب آلومینیوم:

حسین پورحمیدی
وحید محمدزاده
رامتین سلیمانزاده
امیرنوری
مصطفی احمدی
محمدعلینژاد
علیرضا نقی زاده
پوریا آریاکیا
محمدرضا آزادی
میلاد فخرالدینی 
اسماعیل شریفات

ترکیب خلیج فارس:

مهدی امیری
میلاد مهرشاه
جمال بزغانی
محمود متقی
اسماعیل زاهدی دهوئی
مصطفی بداوی
علی عسکری
عباس طهماسبی
بهمن جهان تیغ
محمد لامی نژاد

کارت زرد:

کارت قرمز:

شرح گل ها :

آلومینیوم ۱-خلیج فارس ۰ (جمال بزغالی گل به خودی ۷۰): جمال بزغالی در تلاش برای دور کردن توپ از مقابل پای محمدرضا آزادی که با دروازه بان تک به تک شده بود، به اشتباه ضربه ای زد که موجب باز شدن دروازه تیم خودی شد

لحظات حساس بازی:

دقیقه ۱۴: شوت اسماعیل شریفات از پشت محوطه جریمه دقت و قدرت کافی را نداشت و به راحتی در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت.
دقیقه ۱۸: ارسال خطرناک فخرالدینی از مدافعان خلیج فارس عبور کرد و در دهانه دروازه به آزادی رسید. شوت مهاجم آلومینیوم اما از دقت کافی برخوردار نبود و راهی اوت شد.

دقیقه ۲۵: ارسال خطرناک آریاکیا با ضربه کم دقت وحید محمدزاده همراه بود تا یک موقعیت دیگر برای آلومینیوم از دست برود.
دقیقه ۲۹: شوت  پای اسماعیل شریفات از نزدیکی های نقطه کرنر در حالی که دروازه بان خلیج فارس فقط یک تماشاگر بود به تیرک افقی دروازه برخورد کرد.
دقیقه ۳۰: ضربه سر اسماعیل شریفات با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: روی ارسال کرنر از سمت چپ، توپ از دروازه بان خلیج فارس عبور کرد و در تیر دو روی سر آزادی فرود آمد که این ضربه دقت کافی را نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه ۷۳: شوت آزادی با واکنش ناقص مهدی امیری همراه بود تا فرصت ریباند برای محمدعلینژاد به وجود بیاید، ضربه این بازیکن اما کم دقت بود به بیرون رفت.

کد خبر: 1137232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =