شهرداری‌ همکاری لازم برای سرویس‌دهی به دانشگاه‌های بیرون شهر را ندارد

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: شهرداری‌ها همکاری لازم در زمینه سرویس دهی شرکت‌های واحد (اتوبوسرانی) به دانشگاه‌هایی که بیرون از شهر هستند را ندارند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اردوان ارژنگ با اشاره به چالش‌ها و آسیب‌های حضوری شدن دانشگاه‌ها گفت: با توجه به حضوری شدن آموزش، دانشگاه‌ها باید تمام خوابگاه‌های خود را راه اندازی کرده و همچنین قراردادهای تغذیه را با پیمانکاران منعقد کنند.

وی ادامه داد: به غیر از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که از قبل در دانشگاه‌ها حضور داشتند، دانشگاه‌ها موظف هستند تمام دانشجویان دوره کارشناسی را فراخوان کنند تا در کلاس‌های درس حاضر شوند.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان ادامه داد: هیچ عذر و بهانه‌ای برای هیچ درصدی از دانشجویان برای آموزش غیر حضوری وجود ندارد، مگر عذرهای پزشکی خاص و موارد خاص که همیشه و قبل از شیوع کرونا هم بوده است.

وی تاکید کرد: بنابراین در حال حاضر اصل بر حضوری بودن تمام مقاطع و استفاده کامل از ظرفیت خوابگاه‌ها و انعقاد قراردادهای پیمانکاری غذا است.

ارژنگ تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی که وجود دارد، سرویس دهی شرکت‌های واحد (اتوبوسرانی) برای دانشگاه‌هایی است که مقداری بیرون از شهر قرار دارند، شهرداری‌ها همکاری لازم را در این زمینه ندارند، بنابراین نامه‌ای از طرف محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری برای وزیر کشور تنظیم شده است که دستور دهند تا با دانشگاه‌هایی که این مشکل را دارند همکاری‌های لازم صورت گیرد و این مشکل نیز حل شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1137274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =