پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱، طبق پیش بینی کارشناسان، با توجه به حجم و ارزش معاملات بورس در این روزها به نظر می‌رسد معاملات فردا روند معاملاتی نوسانی با برآیند مثبت داشته باشد و حرکت‌ها با ثبات‌تر باشد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، نیما میرزایی، کارشناس و فعال بازار سرمایه روند معاملات بورس را بررسی کرد و گفت: پس از آغاز روند صعودی بازار در نیمه دوم اسفند ماه، بورس در دو هفته اخیر وارد فاز نوسانی و دست به دست شدن سهام گردید و حتی بخش نامه عوارض صادراتی هم نتوانست اصلاح عمیقی در بازار ایجاد نماید.

بیشتر بخوانید:

نحوه عرضه‌ بورس کالا هفته آینده تغییر می‌کند

تاثیر صعود بورس بر روی سهام عدالت

وی ادامه داد: با متعادل شدن روند معاملات و آغاز به کار مثبت بازارهای جهانی به لیدری نفت طی روز دوشنبه شاهد افزایش تقاضا در کلیت بازار به پیشتازی گروه‌های پالایشی و پتروشیمی بودیم و شاخص موفق به شکست کانال ۱.۵ میلیون واحدی گردید که در البته در انتهای معاملات شاهد عرضه‌هایی مرتبط با آن بودیم اما نهایتا بازار با برآیندی مثبت به معاملات خاتمه داد.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز هم بازار به مدد رشد گروه پالایشی‌ها توانسته است وضعیت متعادل و مثبتی را بر فراز مرز روانی شاخص حفظ نماید. همچنین بازار بیش از همیشه چشم به قیمت جهانی نفت دارد ودر صورتی‌که طی معاملات یکی دو روز آینده وضعیت جهانی نفت با ثبات یا صعودی بماند احتمالا عرضه‌های بازار مجددا با خریداران قوی روبه رو می‌گردد.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود معاملات فردا روند معاملاتی نوسانی با برآیند مثبت داشته باشد و حرکت‌ها با ثبات‌تر باشد. ترسی در بازار وجودندارد و به نظر می‌رسد توجه اغلب سهامداران به پالایشی‌ها و پتروشیمی‌ها است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1137368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =