دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی برون‌سپاری  تجهیزات آزمایشگاهی را دارد

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر ظرفیت‌های منحصربه فرد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی این آمادگی را دارد تا سوله، آزمایشگاه، کارگاه و تجهیزات خود را برونسپاری نماید و تنها در ۱۰ درصد از سود حاصل شریک شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، روح الله دهقانی فیروز آبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان داور کارشناس در برنامه میدون حاضر شده، شب گذشته در این رقابت از فناوران و نوآوران دعوت کرد تا با استفاده از زیرساخت‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی منحصر به فرد این دانشگاه، بدون دغدغه تامین سخت افزار در اندیشه پیشبرد اهداف کسب و کار خود باشند. 

وی در این برنامه ضمن تاکید بر ظرفیت‌های منحصربفرد دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد این آمادگی را دارد تا سوله، آزمایشگاه، کارگاه و تجهیزات خود را برونسپاری نماید و تنها در ۱۰ درصد از سود حاصل شریک شود.

لازم به ذکر است،  بر اساس شیوه نامه راه اندازی و بهره برداری از آزمایشگاه‌ها و کارگاه های مرکزی (تحقیقاتی/ کاربری دانشگاه آزاد)، این امکان وجود دارد که تمام ظرفیت سخت افزاری این دانشگاه اعم از: سوله، آزمایشگاه، کارگاه و تجهیزات دانشگاه آزاد در اختیار متخصصین، محققین و شرکت های فناور و دانش بنیان قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1137451

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =