دانشجویان دانشگاه آزاد در ۳ رویداد بزرگ ورزشی با هم رقابت می‌کنند

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری سه مسابقه بزرگ ورزشی دانشجویان و یک مسابقه کارکنان در اردیبهشت و خرداد امسال خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امیرعباس لشگری با گرامیداشت لیالی پرفضیلت قدر و تسلیت ایام سوگواری شهادت جانسوز مولای متقیان؛ حضرت علی (ع) به بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزشی کشور اشاره کرد و افزود: با فروکش کردن موج کرونا در کشور و صدور مجوزهای لازم برای فعالیت های ورزشی از سوی مسئولان ذیصلاح، آئین نامه برگزاری سه مسابقه بزرگ شطرنج، وزنه برداری و ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی صادر و به واحدهای دانشگاهی ابلاغ شده است.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به تقویم فعالیت‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، مسابقه‌های آنلاین شطرنج در دو بخش مردان و بانوان به صورت واحدی-کشوری در روزهای ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و ضرورت دارد دانشجویان علاقه مند طبق مقررات فنی در سامانه http://sprt.iau.ir نام نویسی کنند.

او با بیان اینکه مسابقه‌های قهرمانی کشور در رشته ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در بخش مردان نیز به صورت واحدی-کشوری از ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد، اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان میزبان این رویداد ورزشی است.

لشگری ادامه داد: همچنین مسابقه‌های قهرمانی کشور در رشته وزنه برداری مردان به صورت واحدی-کشوری و پس از نام نویسی دانشجویان علاقه مند در سامانه مزبور، از دوم تا پنجم خرداد به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار می‌شود.

او برگزاری مسابقه تنیس روی میز کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت را از دیگر برنامه‌های مرکز ورزش و تربیت بدنی عنوان و خاطرنشان کرد: برای حفظ و ارتقای سلامت اعضای خانواده بزرگ این دانشگاه و افزایش شور و نشاط آنان، دومین لیگ غیرحضوری ورزش همگانی از ۲۰ فروردین آغاز شده و نسبت به دوره قبل با افزایش مشارکت همراه است.

کد خبر: 1137474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =