بورس در کانال تازه ماندگار شد/ آینده بازار در دست دامنه نوسان

بازار سرمایه در هفته گذشته نوسان‌های بسیاری را تجربه کرد و در نهایت با وجود قرمزپوشی، در کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، در این گزارش قصد داریم تا به بررسی بورس در هفته‌ای که گذشت بپردازیم.

بیشتر بخوانید

بورس درجا زد / ریزش ۸۶۵ واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس روز شنبه ۲۷ فروردین ماه، با رشد ۱۳۵۳۹.۳۹ هزار واحدی به ۱,۴۶۷,۶۶۸.۱۴ واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۴۶۷۵.۲۳ واحدی به ۳۸۷,۶۳۹.۴۶  هزار واحد رسید.

 روز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه نیز، شاخص بورس با رشد ۷۴۰۸.۶۷ هزار واحدی به ۱,۴۷۵,۰۵۲.۸۹  واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۳۴۱.۱۲ واحدی به ۳۹۰,۹۸۷.۵۷ هزار واحد رسید.

شاخص کل همچنین در روز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه نیز با رشد ۲۶۶۵۴.۳۱ هزار واحدی به ۱,۵۰۱,۷۱۲.۹۶ واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶۷۸۲.۴۵ واحدی به ۳۹۷,۷۶۹.۴۴ هزار واحد رسید.

روز سه‌شنبه ۳۰ فروردین ماه نیز روز ادامه سبزپوشی بازار سرمایه بود. شاخص بورس در پایان جریان دادوستدهای این روز، با رشد ۱۱۲۲۱.۷۷ هزار واحدی به ۱,۵۱۳,۰۶۴.۳۶ واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲۷۹۸.۷۵ واحدی به ۴۰۰,۵۷۴.۵۶ هزار واحد رسید. از مهم‌ترین اتفاق‌های این روز، بازگشت شاخص کل به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد بود.

اما در آخرین روز معاملاتی هفته یعنی چهارشنبه توانست با حفظ کانال یک میلیون و ۵۱۲ هزار واحد، به کار خود پایان دهد. شاخص کل بورس در این روز با افت بیش از ۸ هزار واحدی به محدوده یک میلیون و ۵۱۲ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز در حدود ۰٫۲۲ درصد افزایش داشت.

به گزارش ایسکانیوز، اتفاق مهمی که در هفته گذشته برای بورس افتاد، رشد دامنه نوسان بود که به اعتقاد بسیاری می‌تواند در پویایی بازار سرمایه تاثیرگذار باشد.

کد خبر: 1137503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =