رئیسی: برخورد با دستگاهی که در ایجاد دولت الکترونیک کوتاهی کند

رئیس جمهور گفت: کشور را نمی‌شود با رودربایستی اداره کرد؛ بسیاری از عقب ماندگی‌های اداری کشور، به خاطر عدم ضابطه مندی و برخی روی دربایستی ها بوده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، دومین جلسه شورای عالی اداری در دولت سیزدهم در یازدهمین سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی نظام اداری به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

رئیسی: پیگیری رمز موفقیت دستگاه‌ها است

رئیس جمهور در این نشست با بیان اینکه نیازمند «انقلاب» در نظام اداری کشور، بر پایه «عدالت» هستیم، گفت: هم «جذب نیرو و بکارگیری»، هم فرایند «ارتقا و پرداخت‌ها» باید بر مبنای عدالت، متحول شود.

وی گفت: اگر دستگاهی، در ایجاد دولت الکترونیک و تجمیع داده‌ها و اطلاعات کشور، کوتاهی کند برخورد خواهیم کرد.

رئیس جمهور تصریح کرد: سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه موظفند؛ «انضباط مالی و اداری» در کشور را جایگزین نظام «چانه زنی»، و «ضابطه‌مندی» و «قانون‌گرایی» را جایگزین «توصیه و سفارش» بکنند.

رئیسی بیان داشت: کشور را نمی‌شود با رودربایستی اداره کرد؛ بسیاری از عقب ماندگی‌های اداری کشور، به خاطر عدم ضابطه مندی و برخی روی دربایستی ها بوده است.

رئیس جمهور تاکید کرد: وزارت ارتباطات موظف است زیرساخت «نظارت مردم» بر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور و «گزارش تخلفات» و «رضایت سنجی» از عملکرد کارکنان دولتی را فراهم کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1137510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =