چرا خط دفاعی سپاهان با مشکل روبروست؟

کاپیتان ارمنستانی سابق سپاهان می‌گوید مهاجمان سرعتی از کندی مدافعان این تیم استفاده می‌کنند و گل می‌زنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لئون استپانیان درباره وضعیت سپاهانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: سپاهان بازی بدی مقابل التعاون ارائه نداد اما به هر حال با این نتایج کار برای آن‌ها بسیار سخت شده و کار گره خورده است. باید سه امتیاز هر دو بازی را کسب کنند تا بتوانند شانسی برای صعود داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس خواستار حضور تماشاگران در دیدار با سپاهان شد

او ادامه داد: نویدکیا باید تیم را خوب جمع و جور کند. به نظر من سپاهانی‌ها هنوز شانس دارند و باید تلاش‌شان را دو برابر کنند و بیشتر از ۱۰۰ درصد در زمین تلاش کنند تا دو بازی را با پیروزی تمام کنند. باتوجه به شرایط جدول کار دشوار شده است. سپاهانی‌ها باید نقطه ضعف‌های خود را در ادامه رقابت‌ها برطرف کنند.

کاپیتان سابق سپاهان اضافه کرد: آن‌ها در خط دفاع ضعف دارند. غیبت زیاد بازیکنانی مثل پورقاز به تیم ضربه زده است و البته کندی مدافعان سپاهان باعث شده تیم‌های مقابل از این نقطه ضعف استفاده کنند. مهاجمان سرعتی از کندی مدافعان سپاهان استفاده می‌کنند و گل می‌زنند و دلیل گل خوردن‌های آن‌ها همین است. در مقابل در خط حمله قدرتمند هستند و نقطه قوت‌شان همین نقطه است. آن‌ها بازیکنان خوبی مثل حسینی، شهباززاده و مغانلو دارند.

او ادامه داد: البته به نظر من بازیکنان باید بیشتر در خدمت تیم و نویدکیا باشند و نباید این چنین موقعیت‌های خود را هدر دهند. فعلا باید خط دفاعی خود را ترمیم کنند و در غیر این صورت به فکر لیگ قهرمانان آسیای بعدی باشند. اگر واقعا می‌خواهند برای قهرمانی در لیگ و حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا بجنگند باید بازیکنان بهتری در خط دفاعی جذب کنند. با این خط دفاع نمی‌توانند موفق باشند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1137589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =