دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به توسعه‌یافتگی شهرها و استان‌ها وارد عمل می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در یادداشتی نوشت:در پنج سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی فقط دانشکده‌های موضوعی معمولی نخواهد داشت و چهار دانشکده دانشی، مهارت و کارآفرینی، فناوری و موضوعی در هر شهر به تناسب موضوع و نیازهای شهر، فعالیت خواهند کرد. درواقع، دانشگاه آزاد اسلامی با انجام ماموریتی خاص به محلی برای کمک به توسعه‌یافتگی شهرها و استان‌ها تبدیل خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای اخیر جلسه ای با نمایندگان مجلس داشت که در یادداشتی در صفحه شخصی خود گزارش کوتاهی از این دیدار نوشت.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

«در روزهای پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان میزبان چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دانشگاه آزاد بودیم. موضوع جلسه، هم‌اندیشی مدیران دانشگاه و نمایندگان مجلس درباره سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی بود. این سند که بعد از دو سال کار تخصصی تدوین شده، پنج چرخش تحول‌آفرین را برای مسیر پنج ساله دانشگاه مشخص می‌کند. کار اما به اینجا خلاصه نمی‌شود و برای تحقق این راهبردها، ۶۹ هدف و ۵۰۰ اقدام مشخص شده است. پس از آن، به سراغ سندهای آمایشی برای واحدهای دانشگاه در هر استان رفته‌ایم که یک سند دقیق اقتصادی و اجتماعی برمبنای اسناد سازمان مدیریت و اطلاعات دانشگاه است. گام بعدی نیز رسیدن به سند ماموریت‌گرایی دانشگاه، در هر شهر و استان است که به زودی انجام خواهد شد.

در پنج سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی فقط دانشکده‌های موضوعی معمولی نخواهد داشت و چهار دانشکده دانشی، مهارت و کارآفرینی، فناوری و موضوعی در هر شهر به تناسب موضوع و نیازهای شهر، فعالیت خواهند کرد. درواقع، دانشگاه آزاد اسلامی با انجام ماموریتی خاص به محلی برای کمک به توسعه‌یافتگی شهرها و استان‌ها تبدیل خواهد شد. ان‌شاءالله‌.

محمدمهدی طهرانچی - ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱»

انتهای پیام/

کد خبر: 1137615

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =