کاوه رضایی گزینه گل‌محمدی بود؟

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، تمام تیم‌ها به فکر تقویت خود برای فصل بعد فوتبال هستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، تمام تیم‌ها به فکر تقویت خود برای فصل بعد فوتبال هستند. از این رو و در شش هفته پایانی لیگ برتر اکثر تیمها از طریق مدیریت خود مشغول مذاکره با گزینه‌های سرمربی هستند.


امروز خبری عجیب در رسانه‌ها منتشر شد. رسانه‌ها امروز صحبت از این کردند که کاوه‌رضایی گزینه‌ی یحیی گل محمدی برای خط حمله فصل آینده پرسپولیس بوده است اما این بازیکن دست رد به سینه سرخ‌ها زده است.

این خبر از این جهت عجیب به نظر می‌رسید که یحیی گل محمدی نامی از کاوه رضایی در لیست نقل و انتقالاتی خود نبرده بود. اگر نخواهیم این خبر را شایعه بدانیم، باید این احتمال را بدهیم که گل محمدی لیست کاملی به باشگاه تحویل نداده است.

در حال حاضر و طبق چیزی که پیش از این نوشته بودیم یحیی گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس در بین گزینه‌های داخلی، نام پیمان بابایی را به باشگاه پرسپولیس تحویل داده است و در بین بازیکنان خارجی مایل است که علی علیپور به پرسپولیس بپیوندد.

پیمان بابایی نیز در چند روز گذشته در مصاحبه خود هیچ اشاره‌ای به موضوع پیوستن به پرسپولیس نکرد و این موضوع را تایید یا تکذیب نکرد تا احتمال پیوستن وی به پرسپولیس قوت بگیرد.

از طرفی علی علیپور که شرایط نه چندان خوبی را در تیم خود تجربه می‌کند به نظر می‌رسد که در سال منتهی به جام جهانی دوست داشته باشد به تیمی بپیوندد که بیشتر مرکز توجه باشد تا شانس خود را برای پوشیدن لباس تیم ملی افزایش دهد.

در حال حاضر باید دید که در نهایت خط حمله پرسپولیس را چه کسی پر خواهد کرد با توجه به اینکه یحیی گل محمدی از خط حمله این فصل تیمش رضایت کافی نداشت.

کد خبر: 1137652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =