مبالغ وام‌های ضروری و ویژه دکتری اعلام شد

مبالغ وام‌های ضروری و ویژه دکتری برای نیمسال دوم سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد، یک رویداد به مجموع سقف رویدادهای وام ضروری در هر مقطع در نیمسال جاری به منظور حمایت از دانشجویان کرونایی اضافه شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مبالغ وام‌های ضروری و ویژه دکتری برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد. ثبت تقاضای وام‌های (ضروری –ویژه دکتری از منابع صندوق – ویژه دکتری از منابع بانک) در سامانه دانشجویی (پورتال) www.bp.swf.ir از تاریخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ فعال بوده و ضرورت دارد تمامی دانشجویان متقاضی واجد شرایط، نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مذکور اقدام کنند.

بر اساس آخرین مصوبات صندوق رفاه دانشجویان، اولویت پرداخت وام به دانشجویان بی بضاعت و کم بضاعت است، سنوات مجاز جهت درخواست وام برای دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته ۴ نیمسالتحصیلی و برای دانشجویان کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی ناپیوسته ۸ نیمسال تحصیلی است.

مبلغ وام ویژه دکتری پیش از این اعلام شده بود که از ماهانه ۷۰۰ تومان به ماهانه یک میلیون تومان افزایش یافته است که هر ۶ ماه یک بار پرداخت می‌شود و افزایش وام ویژه دکتری در جلسه تابستان هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان بررسی خواهد شد و در صورت نهایی شدن، برای ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۱ اجرایی می‌شود.

مدارک مورد نیاز ضامنین:

اصل سند تعهدنامه دانشجویی تنظیمی به وسیله یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور

گواهی کسر از حقوق یا گواهی کتبی ضمانت از کمیته امداد امام خمینی (ره)

تصویر آخرین حکم استخدامی

پرداخت سایر وام‌ها (تحصیلی، شهریه و مسکن) از ابتدای نیمسالجاری آغاز شده و مطابق زمان بندی تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

مبالغ وام‌های ضروری و ویژه دکتری اعلام شد

انتهای خبر/

کد خبر: 1137676

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =