شاگردان نکونام در یک قدمی صعود

دیدار تیم فولاد خوزستان و الغرافه با برتری نماینده کشورمان به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فولاد خوزستان در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الغرافه قطر رفت که در این بازی به برد یک بر صفر دست پیدا کرد تا با 11 امتیاز صدرنشینی خودش در گروه C‌ را استحکام بخشد.

ترکیب الغرافه:

یوسف حسن، تمیم الموهزا، المهدی المختار، عمرو سورگ،  گابربل پیرز، احمد علاالدین، آندری سیاپوترا، همام احمد، سعید عزت اللهی، مهدی طهرات، سوفیان هانی

ترکیب فولاد:

شهاب گردان، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، سینا شاه‌عباسی، آرش رضاوند، محمد آبشک، ساسان انصاری، محمدرضا عباسی، آیاندا پاتوسی و لوسیانو پریرا

کارت زرد
احمد علاءالدین (۱۰) گابریل پیرس (۲۳) محمدرضا عباسی (۲۶) آرش رضاوند(۳۰) تمیم المهیزع(۳۳) علیرضا کوشکی(۶۶) مجتبی نجاریان( ۴+۹۰)  

کارت قرمز:

شرح گل:

فولاد یک - الغرافه صفر ( دقیقه ۱۵: لوسیانو پریرا): توپگیری بازیکنان فولاد باعث شد یک مثلث عالی و سریع تشکیل شود و دروازه یوسف حسن فرو بریزد. حرکت عالی انصاری از سمت راست و پاس او به پاتوسی باعث شد این بازیکن با پشت پا پاس گل دهد و در نهایت پریرا با یک ضربه بغل پای عالی گل بزند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲: پاس اشتباه دروازه‌بان الغرافه به بازیکنان فولاد رسید و شوت فنی پاتوسی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷: ساسان انصاری در محوطه الغرافه سرنگون شد ولی داور عقیده‌ای به رخ دادن خطا روی بازیکن فولاد نداشت.

دقیقه ۱۳: توپ گیری عالی از آرش رضاوند که در ادامه دو بازیکن را به راحتی جا گذاشت اما شوت او در دستان سنگربان الغرافه قرار گرفت.

دقیقه ۳۷: پاس خوب گابریل به درون محوطه جریمه فولاد به هم‌تیمی‌اش نرسید و در دستان شهاب گردان قرار گرفت.

دقیقه ۴۵: شوت محکم و در چارچوب از گابریل به طرف دروازه فولاد با واکنش خوب گردان روبه‌رو شد و در ریباند کمک داور آفساید مهاجم الغرافه را اعلام کرد.

دقیقه ۴۷: ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه برای الغرافه به دست آمد که شوت حنانی به دیوار دفاعی فولاد برخورد کرد و روی توپ برگشتی شوت خطرناک و محکم گابریل به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳: فرصت بسیار خوب برای الغرافه رخ داد و مهار خوب گردان مانع گلزنی زردپوشان شد.

دقیقه ۶۰: توپ ربایی و حرکت در عمق خوب از سوراگ به سمت دروازه فولاد انجام شد و ضربه آخر او از سمت راست به طرف دروازه فولاد زده شد که شهاب گردان به راحتی توپ را گرفت.

دقیقه ۶۷: ضربه آزاد از سمت راست دروازه فولاد توسط عزت الهی زده شد که ضربه سر اول را بازیکنان فولاد زدند و شوت مهاجم الغرافه در ادامه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: اخرین لمس توپ عزت اللهی پیش از تعویض می‌توانست پاس گل روی کرنر باشد اما شوت سوفیان به شکل خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳: پاس عمقی برای پریرا با خروج یوسف حسن جمع شد.

دقیقه ۸۶: شاه عباسی به شکلی استثنایی اجازه نداد دروازه تیمش باز شود. در شرایطی که با حمله پر تعداد الغرافه گردان هم تسلیم شده بود شاه عباسی خود را در مسیر شوت گانهی پرت کرد و توپ را از روی خط بیرون کشید.

دقیقه ۸۸: فرصت عالی برای الغرافه را گردان با شیرجه دو دست دور کرد. سفیان هانی در این صحنه هم مغلوب فولادی‌ها شد

کد خبر: 1137752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =