جزئیات حمله تروریستی زاهدان/ شهادت فرزند سردار آبسالان‌/ عوامل دستگیر شدند

معاون ‌امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عوامل حمله تروریستی زاهدان دستگیر شدند، گفت: فرمانده تیپ سلمان در صحت و سلامت کامل هستند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرحمتی معاون ‌امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تشریح جزئیات حادثه تروریستی در زاهدان و تیراندازی اشرار مسلح به خودروی فرمانده تیپ سلمان اظهار داشت: در این حمله تروریستی محمود آبسالان فرزند سردار آبسالان جانشین سپاه سلمان استان بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید

شهادت یک مرزبان در سراوان توسط اشرار مسلح

 وی با بیان اینکه به جز این شهید بزرگوار، هیچ کس در این حادثه زخمی نشده است و فرمانده تیپ سلمان در صحت و سلامت کامل هستند، افزود: اکنون در حال بررسی جزئیات این حمله مسلحانه هستیم.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عوامل این حادثه تروریستی دستگیر شدند، تصریح کرد: عوامل این درگیری دستگیر شده اند که اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی در حال انجام است.در عملیات نیروهای جان برکف سپاه چند نفر شرور و عاملان این حادثه تیراندازی که  سرنشین یک دستگاه خودرو سواری بودند دستگیر شده اند.

به گزارش ایسکانیوز، پیش از این محمود آبسالان پسر سردار آبسالان محافظ سردار الماسی از تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی زاهدان بر اثر تیراندازی به شهادت رسیده بود. به گفته یک شاهد عینی سحرگاه امروز بر اثر تیراندازی فرد یا افراد ناشناس به سمت ماشین سردار الماسی فرمانده تیپ سلمان فارسی زاهدان محمود آبسالان محافظ وی به شهادت رسید.

معاون ‌امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان در همین رابطه عنوان کرده است:جز شهید محمود آبسالان هیچ‌کس در این حادثه تروریستی زخمی نشده است و فرمانده تیپ سلمان در سلامت کامل هستند.در عملیات نیروهای سپاه چند نفر شرور و عاملان این حادثه تیراندازی که سرنشین یک دستگاه خودرو سواری بودند دستگیر شده‌اند.

کد خبر: 1137754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =