سرنگونی بالگرد اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی

رادیو رژیم صهیونیستی از سرنگون شدن یک بالگرد این رژیم در نزدیکی شهر صفد واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، تارنمای خبری "ثمار پرس"به نقل از خبر انتشار یافته توسط رادیو اسراییل افزود: دو تن از کادر این بالگرد متلاشی شده زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید

رونمایی از پهپاد کمان ۲۲، شوک بزرگ به اسرائیل

براساس این گزارش، رادیو مزبور هیچ گونه توضیحی درخصوص از بین رفتن این بالگرد ارائه نداد. خبرگزاری فلسطینی "شهاب" نیز بعد از ظهر امروز به نقل از منابع عبری خبر مزبور را تایید کرد. چندی پیش نیز یک بالگرد صهیونیستی در دریای حیفا سرنگون شده بود.

سرتیپ «ران کوخاو» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام‌ زودهنگام سقوط بالگرد ارتش از سوی منابع عبری‌ زبان را بدون کسب مجوز انتشار محکوم کرد.
ران کوخاو افزود:"من گزارش‌هایی درباره مشاهده یک توپ آتشین دیدم و شاید این به معنای وجود نقص فنی در موتور یا چیز دیگری باشد اما من پاسخ مطمئنی برای این چیزها ندارم. آن‌ها بدون اینکه ارتباطی برقرار کنند، در آب سقوط کردند. "
کوخاو همچنین در ارتباط با احتمال سقوط این بالگرد براثر انجام حمله نظامی گفت:"ما تمام گزینه‌ها را بررسی می‌کنیم اما من فکر نمی‌کنم که این یک حمله بوده باشد. "
او در پایان گفت وگوی مطبوعاتی خود در پاسخ به احتمال حمله سایبری به بالگرد مزبور آن را ضعیف دانست اما تأکید کرد: من محتاط هستم زیرا هنوز زود است بتوانیم این موضوع را تشخیص دهیم.

منبع: ایرنا

کد خبر: 1137829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =