فرصت فیفادی از دست رفت/ باید زودتر تکلیف تیم ملی مشخص شود

مریم ایراندوست در مورد اینکه در مهلتی که فیفادی لحاظ شد و تیم ملی هیچ اردویی نداشت گفت: واقعا همانقدر که شما خبر دارید من هم خبر دارم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران که چند روز پیش از تماشاگران ویژه فینال فوتسال بانوان بین نصر فردیس و پیکان بود در ابتدای گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این دیدار گفت: این حجم از هیجان را یکجا ندیده بودم. امیدوارم این اتفاقات بیشتر در فوتسال بانوان رقم بخورد. واقعا هر دو تیم از لحاظ فنی عالی کار کردند و در نهایت قهرمانی به تیم پیکان رسید که جا دارد به عوامل و بازیکنان این تیم تبریک بگویم.

او در مورد اینکه در مهلتی که فیفادی لحاظ شد و تیم ملی هیچ اردویی نداشت ادامه داد: واقعا همانقدر که شما خبر دارید من هم خبر دارم. متاسفانه در این مدت اردویی برگزار نکردیم و بعد هم در پی تغییرات فدراسیون یکسری برنامه‌ها نیز تغییر کرد و در نهایت باعث شد بچه‌ها نتوانند کنار همدیگر تمرین کنند.

ایراندوست یادآور شد در دوره ریاست قبلی فدراسیون قول‌های بسیار خوبی به ما داده شده بود و صحبت‌هایی انجام دادیم. در حال حاضر نیز دنبال این هستیم که با فدراسیون جلسه بگذاریم و تکلیف تیم ملی فوتبال بانوان را مشخص کنیم.

مریم ایراندوست در پایان در خصوص عملکرد دراگان اسکوچیچ افزود: به نظر من آقای اسکوچیچ خوب کار کرده و جا دارد صعود تیم ملی آقایان به جام جهانی را تبریک بگویم. انشاالله که شاهد موفقیت ملی‌پوشان کشورمان در تمام عرصه‌ها باشیم.

کد خبر: 1137922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =