می‌خواهیم با مهدوی‌کیا طلسم شکنی کنیم

فردین رابط گفت: تقریبا ۴۸ سال می‌شود که تیم ملی امید به المپیک صعود نکرده و این موضوع در حد یک رویا برای هواداران فوتبال باقی مانده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فردین رابط ملی پوش امید کشورمان که سابق حضور در تیم استقلال را نیز دارد در مورد اردویی که پشت سر گذاشته‌اند به خبرنگار ما گفت: اردوی خیلی بانشاطی بود. یک بازی دوستانه هم با گل‌گهر انجام دادیم که شکست خوردیم ولی نتیجه اصلا برایمان اهمیتی نداشت و مهم این بود که آقای مهدوی‌کیا عملکرد بچه‌ها را بسنجد که این اتفاق هم افتاد.

او در مورد تجربه فعالیت زیر نظر مهدی مهدوی کیا ادامه داد: آقای مهدوی‌کیا به دلیل اینکه در آلمان با فوتبال روز دنیا آشنا شده ما را هم بِروز کرده و واقعا نکات جدیدی از او یاد گرفتیم که دیدگاهمان به فوتبال را عوض کرد. ضمن اینکه دستیاران او نیز در مسیری که ما موفق شدیم گام برمی‌دارند.

این بازیکن در مورد اینکه تیم ملی امید می‌تواند بالاخره به المپیک صعود کند یا خیر افزود: تقریبا ۴۸ سال می‌شود که تیم ملی امید به المپیک صعود نکرده و این موضوع در حد یک رویا برای هواداران فوتبال باقی مانده است. انشاالله که نسل ما بتواند در کنار آقای مهدوی‌کیا این کار را انجام دهد.

رابط در پایان در خصوص اینکه شهرخودرو چقدر شانس بقا در لیگ برتر دارد پاسخ داد: همه دیدند که ما این اواخر چه چهره‌ای از خود نشان دادیم و نتیجه هم گرفتیم و حتی تا آستانه شکست تیم بزرگ گل‌گهر نیز رفتیم. امیدوارم این روند همینطور ادامه دار باشد و ما نماینده مشهد را که فصل پیش در لیگ قهرمانان حضور داشت را در لیگ برتر نگه داریم.

کد خبر: 1137924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =