تمام حواشی و نکات در مورد فینالیست جام حذفی

نساجی موفق شد در وقت‌های اضافه مس کرمان را از پیش رو بردارد و فینالیست جام حذفی شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نساجی مازندران که در یک چهارم نهایی حریف قدر خود یعنی استقلال را از پیش رو برداشته بود موفق شد به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کند و در نهایت با مس کرمان در ورزشگاه آزادی دیدار کرد و در این بازی نیز در حالی که همه چیز داشت به ضربات پنالتی کشیده می‌شد روی یک پنالتی توسط حامد شیری به گل برسد و فینالیست شود.

این بازی حواشی و نکات بسیار زیادی داشت که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

استادیوم آزادی چهارمین ورزشگاهی بود که نساجی در این فصل عوض می‌کرد. آنها ابتدا در ورزشگاه شهید وطنی، سپس در شهدای ساری و بعد در ورزشگاه امام رضا علیه السلام مشهد و در نهایت در جام حذفی در ورزشگاه آزادی میزبان حریف خود بودند و این شاید برای اولین بار است که یک تیم لیگ برتری در یک فصل بازی در چهار ورزشگاه مختلف را تجربه می‌کند.

نساجی که این روزها خانه به دوش است امیدواراست هرچه زودتر کارهای ورزشگاه وطنی جلو برود تا بتوانند میزبانی رقابت‌های خود را در این ورزشگاه خانگی انجام دهند.

حضور پرتعداد هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی بسیار قابل توجه بود و این اتفاق در حالی رقم خورد که حافظه ورزشگاه آزادی در فوتبال باشگاهی‌مان تنها حضور پرتعداد هواداران سرخابی پایتخت را نشان می‌دهد.

نکته دیگر این دیدار گلزنی حامد شیری بود. کسی که به عنوان دفاع وسط بیشترین گل زده را برای نساجی دارد. مجموع گل‌های زده این بازیکن برای نساجی در لیگ و جام حذفی به عدد ۱۲رسیده که بسیار هم قابل توجه است.

یکی دیگر از اتفاقات این دیدار در میکسون ورزشگاه رخ داد و از چشم کسی دور نماند مصاحبه علیرضا حقیقی با خبرنگاران بود. در جایی که از وی سوال شد که «عکسی از او به همراه درویش مدیرعامل پرسپولیس در روزهای گذشته منتشر شده و آیا این دروازه‌بان قصد دارد برای قرمزهای تهران بازی کند؟» و این دروازه‌بان پاسخی کوتاه به این سوال داد و گفت: لطفا سوال بعدی!

با تمام حواشی درون و بیرون زمین در نهایت این نساجی بود که بعد از ۶۰ سال برای اولین بار فینالیست جام حذفی شد و اگر بتواند آلومینیوم اراک را از پیش رو بردارد می‌تواند اولین قهرمانی را در کارنامه خود به ثبت برساند.

کد خبر: 1138058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =