آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی ۱۲ خرداد برگزار می‌شود

آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی ( فلوشیپ) سال ۱۴۰۱، ۱۲ خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز،  مرحله کتبی آزمون پذیرش دستیار در دوره‌های تکمیلی تخصصی ( فلوشیپ) سال ۱۴۰۱، بر اساس مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت کاغذی و غیرمتمرکز و در برخی موارد به صورت الکترونیک توسط دانشگاه‌های مجری برنامه‌های آموزشی فلوشیپ ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. 

مهلت ثبت‌نام این آزمون با توجه به مهلت تمدید شده، جمعه ۲۶ فروردین ماه به پایان رسید. ثبت‌نام این آزمون ۱۸ اسفندماه آغاز شد و ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ به پایان رسید. 

کارت ورود به جلسه آزمون فلوشیپ در ۱۰ و ۱۱ خردادماه از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور توزیع می‌شود. محل برگزاری آزمون کتبی هنگام توزیع کار توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی به اطلاع داوطلبان رسانده خواهد شد.

نتایج بررسی اعتراضات آزمون کتبی ۱۳ خرداد ماه از طریق دانشگاه متولی برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

 مرحله شفاهی این آزمون برای تمامی رشته خود از ۱۶ تا ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. در صورت نیاز امکان ادامه فرآیند برگزاری مرحله شفاهی آزمون از ۲۱ تا ۲۳ خرداد ماه وجود دارد.

بررسی اعتراضات به آزمون شفاهی ۲ هفته پس از برگزاری و اتمام مرحله شفاهی آزمون صورت می‌گیرد. نتیجه نهایی بعد از بررسی های لازم توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با رعایت مقررات از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون اعالم می گردد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1138156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =