واکنش مهوش صبرکن به بیانیه زنان سینماگر / نباید اجازه دهیم معاندین سوءاستفاده کنند

بازیگر سریال پس از باران گفت: اقدام برای صدور بیانیه زنان سینماگر امری مثبت است، اما نباید اجازه دهیم که شبکه‌های خارجی معاند از آن سوءاستفاده کنند.

مهوش صبرکن بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره بیانیه زنان سینماگر علیه آزارگران جنسی اظهار کرد: من به طور کلی اقدام برای صدور این بیانیه را مثبت ارزیابی می‌کنم، اما باید مراقب باشیم که شبکه‌های خارجی معاند از این مسئله سوءاستفاده کنند، چرا که در این صورت ما به هدف اصلی خود دست نخواهیم یافت.

وی ادامه داد: اقدام زنان برای صدور این بیانیه یک اقدام صادقانه است و به گوش مردم کشورمان نیز رسیده و آنها باید در این زمینه نظر دهند اما وقتی از این مسئله جور دیگری بهره‌برداری شده و دستمایه شبکه‌های خارجی شود کار خراب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بیانیه زنان سینماگر بساط ضعیف‌کشی و باج‌خواهی‌ها را جمع می‌کند / نباید به مسئولان امیدوار بود

صبرکن با بیان اینکه کسی با این بیانیه مخالفتی ندارد، گفت: قطعا اتفاقاتی افتاده و مسئله‌ای پیش آمده که باعث شده این اتفاقات رو شود و پرداخت به آن هم امری ضروری است.

وی افزود: هیچ کس در این زمینه از خودمان دلسوزتر نیست؛ چه آنهایی که برایشان مشکلی به وجود آمده و چه آنهایی که می‌خواهند از وقوع چنین مسائلی جلوگیری کنند و لزوم جلوگیری از سوءاستفاده معاندین بسیار حائز اهمیت است.

بازیگر سریال پس از باران در پایان در پاسخ به این سوال که صدور این بیانیه را تا چه اندازه تاثیرگذار می‌دانید، گفت: ما خودمان باید باعث شویم که این بیانیه تاثیرگذار شود و اگر آن را دنبال کنیم قطعا مسئولان نیز آن را پیگیری خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، چندی پیش بود که سمیه میرشمسی دستیار و برنامه‌ریز سینما از رفتار نامناسب یک بازیگر مرد و مشکلات زنان در پشت‌صحنه تولیدات سینمایی پرده برداشت. این افشاگری موجب شد تا جمعی از زنان دست اندرکار سینما در اعتراض به خشونت علیه زنان در این عرصه بیانیه‌ای صادر کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1138188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =