تحویل ۳۶ هزار دستگاه خودرو به متقاضیان توسط سایپا

معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: این مجموعه از ابتدای سال جاری تا پنجم اردیبهشت ماه ۳۶ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان داد و این در شرایطی است که این گروه موفق شد موجودی خودروهای ناقص را به کمتر از ۳۰ هزار دستگاه برساند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، «مسعود پروین» با اشاره به سرعت گرفتن تولید و تحویل خودروها به مشتریان، اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا  توانست موجودی خودروهای ناقص را از ۸۰ هزار دستگاه به کمتر از ۳۰ هزار دستگاه برساند و در این میان برنامه‌ریزی شده که در کمترین زمان ممکن، خودروهای کف پارکینگ به عدد استاندارد برسد.

بیشتر بخوانید:

سردار حسینی: تعطیلی ایران‌خودرو و سایپا به نفع کشور است + فیلم

وی خاطرنشان کرد:  سایپا بعد از مدت ها که گرفتار تولید خودروهای ناقص بود، با برنامه ریزی مدیریت جدید، حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو را بدون هیچ نقص قطعه ای به‌طور مستقیم روانه بخش فروش کرده و با «عبور مستقیم» از خط تولید به دست مشتری به یک رکورد دست یافته است.

پروین افزود: بر این اساس وعده «تولید اقتصادی» مدیرعامل گروه سایپا به میزان ۹۰ درصد تحقق یافته و برنامه ریزی شده تا تولید خودروهای ناقص و دارای کمبود قطعه حتی المقدور اتفاق نیفتد و با سرعت همه قطعات مورد نیاز خودروها تامین و وارد خطوط تولید شود.

معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا پنجم اردیبهشت، منهای ۲۰ هزار خودرو که به صورت مستقیم به مشتریان ارائه شد، ۱۶ هزار خودرو تکمیل و به بخش فروش تحویل داده شده است.

وی بیان‌داشت: ۹۰ درصد محصولاتی که در گروه خودروسازی سایپا تولید می‌شود به صورت «عبور مستقیم» شده و این در حالی است که در مدیریت گذشته سهم تولید خودروهای ناقص ۸۰ درصد بود.

پروین گفت: «عبور مستقیم» خودروها به بخش فروش دارای چهار ویژگی کاهش پارکینگ های استیجاری برای نگهداری خودروهای ناقص، کاهش حمل و نقل و جابه‌جایی خودروها و صدمات ناشی از آن، کاهش ماندگاری خودروها در پارکینگ و کاهش هزینه های مترتب است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1138270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =