سپاهان در پی صعود در آسیا

تیم‌های فوتبال سپاهان و فولاد خوزستان در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مسابقات هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا در حالی فردا شب برگزار می‌شود که تیم‌های فوتبال سپاهان و فولاد برابر حریفان خود صف آرایی می‌کنند.
سپاهان ایران - الدحیل قطر/ سه شنبه شب ساعت ۲۱:۴۵

زردپوشان اصفهانی  برای صعود از مرحله گروهی  لیگ قهرمانان آسیا باید برابر تیم الدحیل پیروز شوند و از آن طرف هم  باید امیدوار باشند که تیم التعاون عربستان  ۳ امتیاز بازی مقابل پاختاکور را نگیرد تا آن‌ها راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شوند.

بیشتر بخوانید:

خط‌ونشان استقلال برای سپاهان

نکته جالب توجه این است که با وجود اینکه سرنوشت صعود از گروه D لیگ قهرمانان آسیا به ۲ بازی این گروه  بستگی دارد، اما این ۲ بازی به طور همزمان برگزار نمی‌شود تا سپاهان در شرایط نابرابر برابر تیم الدحیل قرار بگیرد.

در آن طرف، تیم الدحیل قطر با برد برابر التعاون عربستان ۱۲ امتیازی شد و صعودش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد و بدون دغدغه‌ای به مصاف تیم فوتبال سپاهان می‌رود.

بیشتر بخوانید

شهریار مغانلو، محمد کریمی و فرشاد احمدزاده با دریافت کارت زرد مقابل پاختاکور ۲ کارته شدند و آن‌ها نمی‌توانند تیم سپاهان را در دیدار هفته پایانی مقابل الدحیل همراهی کنند. همچنین المعز علی، مهاجم الدحیل هم  با دریافت کارت زرد برابر التعاون بازی آخر تیمش مقابل سپاهان را از دست داد.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم الدحیل به پایان رسید.

سپاهانی‌ها به دنبال صعود در آسیا/ نبرد فولاد و شباب الاهلی برای صدرنشینی
فولاد ایران- شباب الاهلی امارات/ ساعت ۰۰:۴۵

تیم فوتبال فولاد با پیروزی برابر تیم الغرافه قطر صعودش را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد و اکنون این تیم برای تثبیت صدرنشینی اش باید در بازی با تیم شباب الاهلی امتیاز لازم را کسب کند تا به عنوان تیم اول به مرحله بعد راه یابد.

شاگردان نکونام بهترین خط دفاع را در اختیار دارند و تاکنون یک گل دریافت کردند. البته آن‌ها با ۴ گل زده صاحب  ضعیف‌ترین خط حمله هستند.

در آن طرف، تیم شباب الاهلی امارات هم همانند حریف  ایرانی خود با ۹ امتیاز به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است. این تیم اماراتی هم به دنبال برد برابر تیم فولاد است، تا به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی راه یابد.

تیم اماراتی برخلاف فولاد با ۱۳ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار دارد.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1138274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =