هکرها به شبکه رادیویی رژیم صهیونیستی حمله کردند

رسانه‌های صهیونیستی بامداد جمعه از هک شبکه‌های رادیویی رژیم صهیونیستی توسط گروه موسوم به «هکرهای منجی «خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز از شبکه کان ؛ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد ‏در آستانه روز جهانی قدس، وب سایت رادیو "fm۱۰۰" که زیرمجموعه رادیوی دولتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، هک شده است.

بیشتر بخوانید

 رئیسی: روز قدس نویدبخش نابودی رژیم جعلی صهیونیستی است

وب سایت عبری "حدشوت" نیز اذعان کرد: هکرها موفق شدند وب سایت های برخی شبکه های رادیویی رژیم صهیونیستی را هک کرده و شعارهایی را در حمایت از فلسطین و نابودی قریب الوقوع اسرائیل از این شبکه ها پخش کنند.

روزنامه جروزالم‌پست هم گزارش داده وب‌سایت شبکه‌های رادیویی ۱۰۰FM و «Lev Hamedina» توسط گروه هکری موسوم به «هکرهای منجی» هک شده‌اند.

طبق گزارش این روزنامه صهیونیستی امکان پخش ویدئویی بر روی وب‌سایت «Lev Hamedina» از کار افتاده است. پخش ویدئویی شبکه ۱۰۰FM هم با مطالبی در حمایت از فلسطین جایگزین شده است.

این اقدام در حالی انجام شده است که حملات سایبری علیه شرکت‌ها و نهادهای رژیم صهیونیستی طی ماه‌های گذشته گذشته تشدید شده است.

گروه هکری عصای موسی پیشتر نیز فایل‌هایی را شامل اطلاعات جزئی از صدها نظامی عضو ارتش رژیم اشغالگر قدس و تصاویر شخصی از «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم را در محیط «دارک نت» و «تلگرام» منتشر کرده بود. این اولین بار نبود که بنی گانتز هدف حمله سایبری قرار می‌گرفت. سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) نیز در ماه‌های اخیر اعلام کرده بود که نظافتچی خانه بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را در اختیار یک گروه هکری قرار داده است.

روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» در ارتباط با جاسوس مذکور گزارش داده بود که او از وسایل خانه گانتز، از جمله رایانه او عکس گرفته و به منظور اثبات جدی بودنش تصاویر را برای نماینده گروه هکری «سایه سیاه» فرستاده است؛ گروهی که رسانه‌های عبری‌زبان مدعی شدند وابسته به ایران است. در بخشی از گزارش مذکور همچنین اشاره شده بود که این فرد امکان نصب بدافزاری را که اجازه دسترسی به رایانه گانتز را بدهد مطرح کرده بوده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کد خبر: 1138541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =