هزینه بیمه بازنشستگان دانشگاه آزاد کاهش یافت/ صدور کارت شناسایی برای استفاده بازنشستگان از خدمات رفاهی

فداکار با بیان این‌که همکاران بازنشسته حق دارند از خدماتی مانند مجتمع رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنند، گفت: صدور کارت شناسایی برای بازنشستگان در این راستا به‌زودی صادر خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده‌های آن‌ها با حضور علی سروری مجد، رئیس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و محمد مهدی فداکار، معاون توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه عصر امروز، جمعه ۱۰ اردیبهشت در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
محمد مهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم اظهار کرد: مراسم تجلیل از بازنشستگان این دانشگاه از سال ۹۵ تا کنون به‌صورت شایسته برگزار نشده بود که به لطف خداوند و تلاش همکاران امسال این مراسم برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی  با تاکید بر اینکه همکاران بازنشسته نباید فراموش شوند، گفت: در حل حاضر همکاران مشکلات بسیاری دارند، با کمک دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و تلاش همکاران در این معاونت این مشکلات نسبت به گذشته کمتر شده است. البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله باقی مانده است.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که فوت شده‌اند، افزود: متاسفانه در دوران کرونا ۳ نفر از همکاران فوت شدند که یاد آن‌ها همواره زنده است.

فداکار صحبت‌ها و تسهیلات دانشگاه آزاد اسلامی برای بازنشستگان این دانشگاه را در سه محور برشمرد و تصریح کرد: آیین نامه اولیه کانون بازنشستگان تهیه شده است. این کانون قرار است پایگاهی باشد تا ارتباط بازنشتگان با دانشگاه باقی بماند و ضمن تسهیلاتی به بزرگواران ارائه شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بیمه تکمیلی بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان با شرکت مربوط هماهنگ شده  است و به زودی اعلام می‌شود. هزینه بیمه امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. سال گذشته هزینه پرداخت بیمه حدود ۸۵ هزار تومان بود اما امسال به ۶۵ هزار تومان برای هر فرد کاهش داشته است.

وی افزود: بنده به همکاران قدیمی خود توصیه می‌کنم از بیمه تکمیلی و خدمات درمانی استفاده کنند چراکه در حال حاضر هزینه‌های درمان مقل دندان بسیار گزاف است.
فداکار با بیان این‌که همکاران بازنشسته حق دارند از خدماتی مانند مجتمع رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنند، گفت: صدور کارت شناسایی برای بازنشستگان در این راستا به‌زودی صادر خواهد شد. 

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده‌های آقایان خالصی، تفنگ سازان و شهپر فردوس از کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی که در ایام کرونا فوت شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1138630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =