وظیفه سنگینی در استقلال به من سپرده شده/ امیدوارم بازی با سپاهان را ببریم

امین منوچهری که به تازگی هدایت تیم رده نونهالان استقلال را به عهده گرفته درباره اولین تجربه مربیگری‌اش اظهاراتی جالب مطرح کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امین منوچهری که به تازگی سرمربی رده نونهالان باشگاه استقلال شده در این خصوص به خبرنگار ما گفت: جا دارد از آقای آجورلو و آرش برهانی بابت اینکه به من اعتماد کردند و این جایگاه حساس را به من سپردند تشکر کنم. انشاالله بتوانم در آینده با تربیت بازیکنان بسیار خوب جواب اعتمادشان را بدهم.

او که برای اولین مرتبه مربیگری را تجربه می‌کند در این خصوص ادامه داد: کار با نونهالان به عنوان اولین تجربه برایم جذاب است ولی از آن طرف کار سختی هم به شمار می‌رود زیرا رده بسیار حساسی را به من سپرده‌اند که من باید سعی کنم نه تنها بازیکنانی خوب بلکه انسان‌هایی خوب تحویل جامعه بدهم.

وی در مورد مدرک مربیگری‌اش عنوان کرد: من از سال گذشته مدرک C آسیا را گرفتم و در حال حاضر هم دنبال مدرک B هستم. تجربه کاری تا به حال نداشته‌ام اما سعی میکنم نفراتی را در کنارم انتخاب کنم که بتوانند به من و تیم کمک کنند.

منوچهری در پایان در مورد شرایط استقلال در لیگ برتر افزود: به هر حال استقلال شش امتیاز با نزدیکترین رقیبش یعنی پرسپولیس فاصله دارد. بازیکنان باید این حاشیه امنیت را حفظ کنند تا در نهایت بتوانند قهرمان شوند. برای استقلال بزرگ نیز در بازی با سپاهان آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر: 1138705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =