جواب قاطعانه انوشیروان محسنی به شیطنت یک خبرنگار / بابت توهین به مسلمانان باید سریعا عذرخواهی کنید.

انوشیروان محسنی در جواب شیطنت یک خبرنگار گفت: هیچ مسلمانی چنین کاری نمی کند و شما بابت توهینی که به مسلمانان کرده اید باید سریعا عذرخواهی کنید.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی تاک تیک که موضوع آن مبارزه با صهیونیست است با بازی انوشیروان محسنی بازیگر ایرانی در شهر وین اتریش برگزار شد.

"تاک تیک" محصول مشترک اتریش و آلمان است که علاوه بر "انوشیروان محسنی"، "هارالد کراس نیتزر" (Harald Krassnitzer)، "ماریون میترهامر" (Marion Mitterhammer)، "سیمون هاتزل" (simon hatzl)  و بازیگران سرشناس و بین المللی اتریش و آلمان در آن حضور دارند.

کارگردانی "تاک تیک" بر عهده چهره شناخته شده آلمان "هانس گونتر بوکینگ" ( hans-Günther Bücking) و تهیه‌کنندگی نیز بر عهده صدا و سیمای اتریش (ORF) است، همچنین در این فیلم از شخصیت های اصلی پلیس کبری نیز استفاده شده است.

تمامی بلیت های فیلم تاک تیک در سینما هایدن شهر وین با ۷۵۰ صندلی و سینما شوبرت شهر گراد با ۵۰۰ صندلی به سرعت به فروش رسید که استقبال مردم از اکران این فیلم بازتاب گسترده ای در رسانه های اتریش و آلمان داشت.

رسانه ها دلیل استقبال مردم از این فیلم را بازی انوشیروان محسنی در نقش اول این فیلم به عنوان یک مبارز فلسطینی دانستند و به تحسین این بازیگر ایرانی پرداختند.

مراسم اکران با حضور عوامل فیلم و بسیاری از چهره های شناخته شده اتریش با تشویق گسترده مردمی که در سالن هایدن شهر وین بودند آغاز شد.در این مراسم چهره هایی چون "هانس کرانکل" (Hans Krankel)، "پیتر استوگر" (Peter Stoger)، "باربارا کارلی" (Barbara karli) و "عادله نیوهاسر" (Adele Neuhauser) حضور داشتند.

در ابتدای مراسم، عوامل "تاک تیک" به شرایط و مراحل تولید و نقش آفرینی خوب بازیگران فیلم پرداختند و پیش بینی کردند با توجه به بازتاب گسترده و خوب فیلم در رسانه های اتریش و آلمان در زمان تولید و پس از آن، می توانیم شاهد استقبال و فروش این فیلم در روزهای آینده باشیم.

در ادامه هارالد کراس نیتزر بازیگر "تاک تیک" با تمجید از نقش آفرینی محسنی بازی در کنار این بازیگر ایرانی را افتخاری بزرگ برای خود دانست.

بخش مهم و جذاب مراسم اکران سوال خبرنگاران از انوشیروان محسنی بود که بازتاب گسترده ای را در رسانه های مختلف داشت.

به دنبال شیطنت یک خبرنگار با سوالی از محسنی با این مضمون که هر کجا بمبی منفجر می شود کار مسلمانان است او پاسخ گفت که هیچ مسلمانی چنین کاری نمی کند و شما  بابت توهینی که به مسلمانان کرده اید باید سریعا عذرخواهی کنید.

همچنین محسنی در جواب سوال خبرنگاری از او درباره بازی در ایران پاسخ داد من دوست دارم فیلمی با موضوع رزمندگان کشورم بسازم یا در چنین فیلمی بازی کنم و به چنین انسان هایی که جانشان را فدای میهن کرده اند افتخار می کنم.

موضوع "تاک تیک" براساس داستانی واقعی است که در سال ۱۹۸۵ در فرودگاه اتریش رخ داده است و یکی از رویدادهای مهم جهان به شمار می‌رود. در این حادثه دو فلسطینی اقدام به کشتن ۷ اسرائیلی در فرودگاه اتریش می‌کنند.

محسنی پیش از این در عرصه موسیقی و ورزش فعال بوده است و پیش از این ۴ دوره قهرمان اروپا در ورزش Thai Boxen، جایزه بهترین هنرپیشه نقش منفی برای بازی در فیلم Mis .Tic ( Austria international film ۲۰۱۷)، جایزه بهترین هنرپیشه نقش اول برای بازی در فیلم شیرین غیرت خواهر من در سال ۲۰۱۳ و دیپلم افتخار بازیگری برای بازی در فیلم "اسنیف" از یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی در تهران را دریافت کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1138753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =