آغاز فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو + جدول

ایران خودرو از آغاز طرح فروش فوق العاده ۵ محصول این شرکت با موعد تحویل سه ماهه از فردا یک شنبه ۱۱ اردیبهشت خبر داد که تا روز ۵ شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، طرح فروش فوق العاده ۵ محصول ایران خودرو با موعد تحویل سه ماهه از فردا یک شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز ۵ شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

برندگان و منتخبین طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام کنند. البته قبل از قرعه کشی متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید

دلیل افزایش قیمت خودرو در بازار چیست؟

در این طرح فروش خودروی پژو پارس سال سفارشی با قیمت مصوب ۲۰۸ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۹۰۰ تومان و پژو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو ۷ پی با قیمت مصوب  ۱۸۵ میلیون و  دو هزار و ۹۰۰ تومان سه ماهه تحویل مشتریان خواهد شد همچنین پژو پارس تویوفایو با قیمت مصوب ۱۷۶ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان و پژو ۲۰۷ آی اتوماتیک شش سرعته سقف قرمز با قیمت ۳۱۸ میلیون و ۶۰۸ هزار تومان و پژو ۲۰۷ آی دستی سقف شیشه ای با قیمت ۲۳۶ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رسد.

ایران خودرو از آغاز فروش فوق العاده ۵ محصول این شرکت خبر داد

در این طرح فروش متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به آدرس  esale.ikco.ir اقدام به ثبت نام می کنند و از ثبت نام در سایتهای غیرمعتبر و با ادرس مشابه پرهیز کنند

در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت است.

جزئیات شرایط ثبت نام به شرح زیر است:

ایران خودرو از آغاز فروش فوق العاده ۵ محصول این شرکت خبر داد

ایران خودرو از آغاز فروش فوق العاده ۵ محصول این شرکت خبر داد

ایران خودرو از آغاز فروش فوق العاده ۵ محصول این شرکت خبر داد

انتهای پیام/

کد خبر: 1138779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =