قول وزیر کشور به کارگران برای افزایش قابل توجه حقوق

وزیر کشور گفت: مدیریت شهری تهران فردی انقلابی و جهادی است و امسال نیز شاهد افزایش قابل توجهی در حقوق کارگران شاهد خواهیم بود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار احمد وحیدی شنبه شب در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری تهران در سالن همایش های بین المللی باغ موزه دفاع مقدس، ضمن تبریک روز شورا و کارگر، با بیان اینکه جوهره انسان به کار است و انسان بدون کار هیچ معنایی ندارد، گفت: ارزش معنوی کارگران با هیچ شغلی قابل مقایسه نیست و ثمره این تلاش ها نزد خداوند بالاترین جایگاه را دارد.

بیشتر بخوانید

آخرین جزئیات از افزایش حقوق سربازان

وی افزود: کار یعنی حرکت و ایستادن در مسیر حقیقت انسانی است و اجر نوع کار نیز نزد خداوند متعال متفاوت است.

وحیدی تصریح کرد: کارگری در نیمه های شب در سرما و گرما مشغول خدمت رسانی به مردم است نزد خداوند پاداش ویژه ای دارد.

وزیر کشور ادامه داد: کارگری که کار خود را به خوبی انجام دهد اجر او از پزشک متخصص که کارش را به خوبی انجام ندهد بیشتر است به همین منظور مزد معنوی کارگران در بالاترین رتبه قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهر بدون کارگر معنایی ندارد، گفت: شما کارگران چشم و چراغ شهرها هستید و مدیریت شهری تلاش دارد در زندگی مادی نیز اثرات خوبی بگذارد.

وزیر کشور خطاب به کارگران گفت: مدیریت شهری تهران فردی انقلابی و جهادی است و امسال نیز شاهد افزایش قابل توجهی در حقوق کارگران شاهد خواهیم بود و مدیریت شهری تهران نیز تلاش دارد سطح زندگی کارگران را افزایش دهد.

کد خبر: 1138801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =