نوری: رتبه‌بندی معلمان در دولت روحانی در حد حرف باقی ماند

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان در دولت قبل تنها در حد حرف باقی ماند، اما این دولت با همکاری مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان این لایحه را به قانون تبدیل کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یوسف نوری در آئین سپاس معلم که در دبستان شهید داود رسولی منطقه ۱۷ تهران برگزار شد، با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و فرارسیدن عید سعید فطر، اظهار کرد: این مدرسه مزین به نام شهیدی است که خود معلم و مربی پرورشی بود. شهید رسولی علاوه بر مجاهدت در سنگر تعلیم و تربیت، در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل نیز حضور یافت و در سن ۲۰ سالگی و در سال ۶۲ به شهادت رسید، لذا یاد و خاطر این شهید بزرگوار را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید:

پس از اجرای رتبه‌بندی معلمان ۵۰ هزار نفر بازنشسته می‌شوند

وی با بیان اینکه هفته معلم به نام استاد شهید مرتضی مطهری نام‌گذاری شده است و ما یاد و خاطره این معلم بزرگ را گرامی می‌داریم، تصریح کرد: در آموزه‌های دینی و شعائر اسلامی، معلم از شأن و منزلت والایی برخوردار است و بزرگان ما همواره از معلم به‌عنوان راهنمای خود یادکرده‌اند.

نوری با اشاره به اینکه جامعه‌ای که معلمان را تکریم کند، مراحل پیشرفت، توسعه و آبادانی را طی خواهد کرد و تمدن ساز می‌شود، خاطرنشان کرد: دولت مردمی و انقلابی باهمت قوی، فرآیند واکسیناسیون معلمان، دانش آموزان و خانواده‌های آنان را انجام داد و توانستیم مدارس را حضوری کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تلاش مضاعف در راستای حل مشکلات معلمان گام‌های بیشتری برداریم، اظهار کرد: لایحه رتبه‌بندی معلمان در دولت قبل تنها در حد حرف باقی ماند، اما این دولت با همکاری مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان این لایحه را به قانون تبدیل کرد.

نوری ادامه داد: برای اجرایی کردن نظام رتبه‌بندی تلاش‌ها ادامه دارد و آئین نامه اجرایی رتبه‌بندی در دستور کار کمیسیون امور عمومی و اداری دولت قرار گرفته است و امیدواریم در آنجا هم روند بررسی این آئین نامه به سرعت انجام شود. همچنین رئیس‌جمهور هم مجدانه پیگیر قانون رتبه‌بندی معلمان است و امیدواریم این قانون به‌زودی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1138918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      1 0
      فعلا چند ماه هم بمونه حساب دولت سودش رو یه عده بخورن ببینیم این به زودی کی خواهد رسید ؟ حساب ما خالیه واقعا شرمنده خانواده هستیم ..
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      1 0
      فعلا چند ماه هم بمونه حساب دولت سودش رو یه عده بخورن ببینیم این به زودی کی خواهد رسید ؟ حساب ما خالیه واقعا شرمنده خانواده هستیم ..
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      0 0
      شما چیکار کردید هشت ماه گذشته فعلا هچی کار نکرده را سردولت قبل پیاده نکنید.فعلا که حرف با عملتان یکی نیست
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      اقای وزیر در دولت قبل در حد حرف بود در دولت شما ها در حد شایعه بودبود