محموله سنگین مواد مخدر و ۹۲ قبضه کلت از ۵ باند کشف شد

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و ۹۲ قبضه سلاح کلت و مهمات از پنج باند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سردار احمدعلی گودرزی با اعلام خبر کشف محموله سنگین مواد مخدر در جنوب کشور، در تشریح این خبر اظهار کرد: رزمندگان پرتوان مرزبانی در استان سیستان و بلوچستان حین کنترل مرزها اعم از دریایی و خشکی، موفق شدند در 24 ساعت گذشته در سه عملیات جداگانه مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در مرزهای جنوب شرق کشور کشف کنند.

بیشتر بخوانید:

درگیری مسلحانه مرزبانان با قاچاقچیان / کشف محموله سنگین سلاح جنگی در مرز دهلران

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به توفیقات مرزبانان در کشف محموله مواد مخدر در سه عملیات مرزی در شهرستان‌های سراوان، میرجاوه و چابهار افزود: در این سه عملیات مرزبانان موفق شدند حدود سه تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر که عمدتاً صنعتی و سنتی بود را کشف کنند و در این رابطه چندین دستگاه خودرو توقیف و تعدادی سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات در مرزهای استان خوزستان و کرمانشاه خبر داد و گفت: مرزبانان مستقر در مناطق مرزی هورالعظیم خوزستان و ثلاث باباجانی استان کرمانشاه نیز موفق شدند ضمن انهدام باندهای سلاح و مهمات، 92 قبضه سلاح کلت و مهمات مربوطه را از دو باند قاچاق کشف کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مرزبانان به صورت شبانه‌روزی در مناطق مرزی سراسر کشور حضوری فعال و گسترده دارند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی و فعالیت به مخلان نظم و امنیت را در مرزها نخواهند داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1139001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =