چهار انگشتی حالا دیگر پادشاه مادرید است!

بعد از خروج راموس از جمع کهکشانی‌ها مهم‌ترین نگرانی هواداران رئال از دست دادن یک مدافع میانی نبود بلکه ترس آن‌ها از دست دادن یک رهبر مقتدر بود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ کهکشان برنابئو همواره رهبرهای مقتدری داشته است اما این بار انگار قرار بود آن‌ها وارد یک چالش جدی شوند. مارسلو که حالا این روزها پرافتخارترین بازیکن مادرید است و رکورد خنتو و راموس را شکسته است قرار بود کاپیتان اول باشد.

مارسلو به دو دلیل در قواره‌های یک رهبر مقتدر نبود:

۱. جایگاهش را در تیم از دست داده بود.

۲. قرار نبود بازیکن ثابت تیم باشد و با پایان قراردادش از تیم خارج می‌شد!

حالا همه چیز به عهده یک نفر واگذار شده بود و آن کسی نبود جز مرد چهار انگشتی برنابئو!

کریم مصطفی بنزما که همواره در سایه بزرگان مادرید قرار داشت حالا و هر چند دیر، وقت بیرون آمدنش از پشت سایه‌ها بود. بنزما تمام خصوصیات یک رهبر و یک مادریدیستا را داشت.

او در تمام این سال‌ها با تمام جانشینانش جنگید و جایگاهش را پس گرفت و هر جا لازم بود فداکاری کرد. بیش از یک سوم گل‌های رونالدو مدیون فداکاری‌های بنزما بود. او هنر رهبری را به خوبی از سرخیو افسانه‌ای آموخته بود. 

چهار انگشتی حالا دیگر پادشاه مادرید است!

لالیگای شماره ۳۵ تماما به نام او سند خورده است. مردی که ردپایش در تمام بازگشت‌های شگفت انگیز این فصل مادریدی‌ها بود و به خوبی تیمش را تهییج می‌کرد و حالا اگر هنوز هم تیم نیم بند کارلتو در اروپا نفس می‌کشد مدیون او است.

یک تنه مثلث مرگبار پاریس را به زانو درآورد و اندیشه‌های توخل را در هم کوبید و با یک چیپ بی‌نقص جای انگشت‌هایش را روی صورت پپ گذاشت.

مردی که مادریدی‌ها ایمان دارند اگر در الکلاسیکو مصدوم نبود، تنها افتخار این فصل بارسایی‌ها رقم نمی‌خورد.

قدرت به خوبی و به آرامی در مادرید انتقال یافت. تاج پادشاهی از سرخیو به کریم رسید و مارسلو در این بین تنها تاج را دست به دست کرد. اسکوآد کارلتو به شدت دچار نقصان است اما کریم جور همه را می‌کشد.

مرد چهار انگشتی با آن شمایل خاص حالا تبدیل به نماد ایستادگی قوهای سپید شده است.

طرح اختصاصی از آرش دهداری

کد خبر: 1139106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =