تنور فوتبال اروپا از امشب داغ می شود!

دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ سه شنبه ۱۳ اردیبهشت با رویارویی لیورپول و ویارئال در ورزشگاه سرامیکا آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بازی رفت دو تیم لیورپول و ویارئال که در ورزشگاه آنفیلد و در حضور تماشاگران پرشور لیورپول برگزار شد، کلوپ و شاگردانش توانستند با دو گل حریفشان را شکست دهند تا نیمی از مسیر رسیدن به فینال را طی کرده باشند. ویارئال شگفتی ساز این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا که پیش از این یونتوس و بایرن مونیخ را حذف کرده بود، امید زیادی دارد تا در بازی برگشت و در حضور تماشاگرانش موفق به کامبک و حذف لیورپول شود تا علاوه بر رقم زدن سومین شگفتی این رقابت ها، با صعود به فینال تاریخ سازی کند. حالا همه در انتظار این بازی و مشخص شدن اولین فینالیست این رقابت ها هستند.

اما در طرف دیگر رقابت ها نمایش جذاب تر است، منچسترسیتی و رئال مادرید در دور رفت این رقابت ها در ورزشگاه اتحاد با ارائه‌ی یک بازی زیبا شبی جذاب و جنون آمیز را برای هواداران رقم زدند، در پایان شاگردان گواردیولا با وجود فرصت سوزی های زیاد موفق شدند با نتیجه چهار بر سه رئال مادرید را مغلوب کنند تا با دست پر به مادرید سفر کنند. این دو تیم در دور برگشت رقابت ها از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف دومین فینالیست این رقابت ها مشخص شود. رئال مادرید در پی صعود به فینال و افزایش جام است و منچسترسیتی هم به دنبال صعود به فینال و کسب اولین جام خود در لیگ قهرمانان است.

علیرضا آذربرزین

کد خبر: 1139147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =