شیری: من با حقیقی دعوا کردم؟ اشتباه می‌کنید!

کاپیتان نساجی مازندران درگیری خود با علیرضا حقیقی را تکذیب کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم نساجی مازندران سرانجام با پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در بازی فینال جام حذفی توانست عنوان قهرمانی را برای خود کند. حامد شیری در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: قبول دارم که بازی خوبی ارائه ندادیم ولی مهم این است که گل را ما زدیم و توانستیم در ۹۰ دقیقه یپروز شویم و جام را بالای سر ببریم. کسی نمی‌تواند به سبک فوتبال بازی کردن تیمی ایراد بگیرد چون در حقیقت این نتیجه نهایی و قهرمانی است که اهمیت دارد و خوشحالیم که کسبش کردیم.

او در مورد حضور هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی ادامه داد: واقعا طرفداران شور و حال خاصی به بازی بخشیده بودند. از آنها خیلی ممنون و متشکر هستیم و از اینکه توانستیم آنها را خوشحال به خانه بفرستیم به خود می‌بالیم.

این بازیکن درباره دعوایی که با علیرضا حقیقی حین بازی داشت عنوان کرد: یک توپ داشت روی دروازه در حال ارسال بود و احساس کردم اگر علیرضا بخواهد از دروازه بیرون بیاید ریسک است و برای اینکه صدایم را بشنود داد زدم و گفتم من این کار را انجام می‌دهم و شاید چون با حرکت دستم این کار را انجام دادم بسیاری تصور کردند ما دعوایمان شده اما اصلا اینطور نیست و ما حتی بعد از بازی هم عکس یادگاری گرفتیم و با یکدیگر هیچ مشکلی نداریم.

شیری در مورد انجام یک دیدار دیگر با آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر افزود: از آنجایی که دو تیم شناخت خوبی از هم دارند میتوانیم یک فوتبال خوب ببینیم و امیدوارم همراه با امتیازگیری برای ما باشد و بتوانیم به شادی‌هایمان پس از قهرمانی ادامه دهیم.

کد خبر: 1139170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =