رتبه بندی معلمان تغییر ویژه در حقوق‌ها ایجاد خواهد کرد

محسن افشارچی گفت: تصویب طرح رتبه بندی معلمان موضوعی است که در این شرایط به صورت ویژه به آن نگاه شده که قطعا تغییر مشخصی در دریافتی معلمان ایجاد خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن افشارچی در در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش استان، با بیان اینکه ما با هر تفکر و گرایشی که داریم نسبت به منافع ملی حساس هستیم و شرایط را باید درک کنیم، افزود: با وجود نرمش قهرمانانه جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های گذشته در مسئله توافق با غرب، متاسفانه طرف مقابل مذاکره بدعهدی کرد و به جای تعامل، راه تقابل را پیش گرفت و ما اکنون به این نقطه رسیده ایم که میراث دار یک تقابل هستیم.

بیشتر بخوانید

اکثر دانش‌آموزان مدارس استعداد برتر سخت‌کوش هستند نه تیزهوش / کاهش سرانه فیزیکی و تراکم بالای کلاس‌ها

استاندار زنجان تصریح کرد: فشارهای ناشی از تحریم های ظالمانه و اتفاقاتی که در سال های اخیر افتاده، چندسالی است که از محل تورم و فشار معیشتی بروز کرده است، لذا فهم ما در دوره ای که در آن قرار گرفتیم نسبت به زمان های دیگر باید متفاوت باشد، باید فهم ما مانند زمان جنگ باشد و با توجه به شرایط کشور باید تحلیمان را بر مبنای منافع ملی دقیق تر کنیم.

مقام عالی استان خاطرنشان کرد: با توجه به فشارهای اقتصادی که به اقشار مختلف وارد می شود، نظام و دولت به موضوع معیشت همه مردم به ویژه کارگران و فرهنگیان توجه ویژه ای دارد و این امر در موضوع افزایش ۱۰ درصدی حقوق ها به نحوی که منجر به تورم مضاعف نشود، دیده می شود تا از چرخه باطل تورم و افزایش حقوق خلاص شویم.

استاندار زنجان به تلاش برای سریعتر اجرا شدن طرح رتبه بندی معلمان اشاره و تاکید کرد: با وجود شرایط موجود، چند قشر همچون کارگران در افزایش حقوق به صورت مجزا دیده شده اند و تصویب طرح رتبه بندی معلمان هم موضوعی است که در این شرایط به صورت ویژه به آن نگاه شده که قطعا تغییر مشخصی در دریافتی آنان ایجاد خواهد کرد.

مدیر عالی اجرایی استان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس و محیط های آموزشی، اظهار داشت: باید اماکن دولتی بدون استفاده در سطح استان که قابلیت تبدیل شدن به محیط آموزشی را دارد، شناسایی و برای آموزش دانش‌آموزان تجهیز شود.

وی یادآور شد: نقطه عطف و تغییر زندگی هر فردی به قشر معلم‌ گره خورده است و هر انسانی در طول زندگی خود درس ارزشمندی از معلم خود به یادگار دارد و باید بیش از پیش به این عزیزان اهمیت دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1139178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • داریوش IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      0 0
      با عرض سلام و تبریک عید سعید خدمت شما آقای وزیر هیات تدوین آئین نامه ،عید تان مبارک احتراما اگر ممکنه شرایط ویژه و مستقلی برای دکتر معلم ها و همکاران دارای کارشناسی ارشد اتخاذ کنید که تلاش ها و زحمات این قشر در ارائه شرایطی نظیر : - امتیاز معدل - امتیاز مقاله ISI - امتیاز مقاله های داخلی - شرکت در همایش ها و جشنواره ها - امتیاز مربوط به پژوهش ها - امتیاز مربوط به فعالیت فوق برنامه آموزشی ، داوری مقالات و ... - توصیه نامه استاد راهنما و .... در نظر بگیرید تا توسط هیات های ممیزه در ادارات یا اداره کل و حتی در وزارتخانه احکام و امتیازات مربوطه حاصل گردد.
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      0 0
      اگر حقوق فرهنگیان دو برابر شود فقط توزم امسال را جبران نخواهد کرد