پرسپولیس ۲-۰ پیکان؛ اختلاف با صدر کم شد

پرسپولیس با برتری برابر پیکان اختلاف خود را با استقلال به چهار امتیاز کاهش داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ بیست و یکم از ساعت ۲۰:۴۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با گل‌های پاکدل و نعمتی در دقیقه‌های ۱۶ و ۴۹ با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. 

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، حامد پاکدل، شرزود تمیروف

ترکیب پیکان:

محمد ناصری، امیرحسین رنگرز، سامان فلاح، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، محمد قاسمی‌نژاد، میلاد بدرقه، علی رمضانی، محمدعلی فرامرزی، مجتبی حقدوست و غلام‌رضا ثابت‌ایمانی

لحظات حساس بازی:

دقیقه ۳: نفوذ سعید آقایی از سمت چپ با پاس عرضی همراه شد که ضربه علی نعمتی از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۹: هجوم بازیکنان پرسپولیس از سمت راست تیم پیکان با پاس رو به عقب عالیشاه به رامین رضاییان رسید که سانتر این بازیکن با ضربه پاکدل به سمت تمیروف می‌رفت که این بازیکن با ضربه برگردان قصد گلزنی برای تیمش داشت که توپ در دستان دروازه بان پیکان قرار گرفت.

دقیقه ۲۷: حامد پاکدل به خوبی در عمق دفاع پیکان حرکت کرد و با پاس خود تمیروف را در موقعیت تک به تک قرار داد اما این بازیکن نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند و ناصری شوت او را با پا مهار کرد.

دقیقه ۴۲: ارسال رامین رضاییان از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر پاکدل همراه شد و به بیرون رفت.

دقیقه ۴۷: شوت سامان فلاح به راحتی در اختیار لک قرار گرفت.

دقیقه ۸۰: ارسال خطرناک رامین رضاییان با ضربه سر شرزود تمیروف، دروازه پیکان را در آستانه فروپاشی قرار داد اما این توپ به شکلی عجیب از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه ۸۷: ضربه محمدحسین فلاح از داخل محوطه جریمه با اختلاف کم به بیرون رفت.

کد خبر: 1139221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =