سامانه گنبد آهنین در اطراف قدس و تل آویو مستقر شد

به دنبال هشدار شدید اللحن گروه های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه تعرض صهیونیستها به مسجدالاقصی در روز پنجشنبه، سامانه گنبد آهنین در اطراف قدس و تل آویو مستقر شد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز به نقل از المیادین، منابع رسانه‌ای زبان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی اقدام به استقرار سامانه گنبد آهنین در اطراف قدس و تل آویو کرده است.

بیشتر بخوانید

فرود هواپیمای اسرائیل در عربستان

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که گروه‌های مقاومت فلسطین به شدت اشغالگران صهیونیست را از تعرض دسته جمعی به مسجد الاقصی در روز پنجشنبه برحذر داشته و اعلام کردند که هرگونه تعرض علیه این مکان مقدس ممکن است منطقه را درگیر جنگی دیگر کند و مسئولیت تمامی عواقب و پیامدهای خطرناک آن متوجه دولت رژیم صهیونیستی خواهد بود.

شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست تصمیم دارند فردا پنجشنبه به مناسبت سالروز اشغال فلسطین به صورت گروهی به مسجد الاقصی تعرض کرده و ضمن برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی در صحن مسجد، سرود این رژیم را هم در داخل آن بخوانند!

پیشتر «عبداللطیف قانوع» سخنگوی حماس نیز گفت که موافقت پلیس رژیم صهیونیستی با تعرض دسته جمعی شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی در روز پنجشنبه به منزله جرقه آغاز جنگ و نبردی دیگر با دشمن صهیونیستی خواهد بود.

قانوع افزود که ملت فلسطین هرگز اجازه تکرار تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و تقسیم زمانی و مکانی این مسجد بین مسلمانان و یهودیان را نخواهد داد. وی گفت که عموم ملت فلسطین را به حضور در مسجدالاقصی و مقابله با شهرک‌نشینان اشغالگر و جلوگیری از تعرض آنان به مسجدالاقصی در روز پنجشنبه فرامی خوانیم.

قانوع اشاره کرد که دشمن صهیونیستی می‌خواهد با این اقدامات تجاوزکارانه اعم از تعرض به مسجدالاقصی یا قطع سیم بلندگوهای مسجدالاقصی و ممانعت از پخش اذان در این مسجد، منطقه را به سمت جنگی دیگر بکشاند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1139229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =