مادرید؛ شهر رویاها / ماجرای شبی که در تاریخ ثبت شد!

جهان فوتبال به پسران کارلتو ایمان نداشتند. تنها مردم شهر مادرید به آن‌ها ایمان داشتند!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مقایسه عمق اسکوآد سیتی با رئال مادرید و با توجه به شکست چهار بر سه در دیدار رفت نشان می‌داد کفه ترازو به نفع شاگردان پپ سنگینی می‌کند و این بار رویای ریمونتادا غیر ممکن است.

رئال مادرید باید با چند طلسم تاریخی می‌جنگید. در تاریخ لیگ قهرمانان هیچ تیمی نتوانسته در تمام مراحل حذفی ریمونتادا را محقق کند و مادریدی‌ها هر بار در دیدار رفت نیمه‌نهایی شکست خورده‌اند، موفق به صعود نشده‌اند.

اما این بار یک تفاوت بزرگ وجود داشت و آن هم ایمان اولتراهای مادریدی بود. شهر کاملا برای بازگشت آن‌ها آماده شده بود و جهنم بیرون از برنابئو از شاگردان پپ استقبال می‌کرد. خیابان‌های منتهی به سانتیاگو برنابئو بوی جهنم می‌داد و این شلیک اول مادریدی‌ها به قلب هواداران سیتی بود.

شلیک دوم را اولتراها پس از گل محشر محرز نواختند. جایی که باید ناامید می‌شدند، ایستادند و پسران کارلتو را تهییج کردند. درس بزرگی که آن‌ها به هواداران فوتبال دادند در تاریخ ثبت شد.

دستپخت ایتالیایی یعنی سه نیمه احتیاط و یک نیمه جنون!
این تاکتیک کارلتو برای تقابل با پاریس، چلسی و سیتی بود. او تیمش را زنده نگه می‌داشت و ریمونتادا باور داشت، گویی که روح خوانیتو در کارلتو دمیده شده است.

رودریگو آوار سنگینی روی رویای پپ بود اما جشن پپ را بنزما خراب کرد. پاس گل او رئال را به بازی برگرداند و با گل سومش سومین قربانی را تحویل چفرین داد.
عصام الشوالی بعد از گل دوم رودریگو جمله درستی را به زبان آورد:
رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا را همانند آدم‌هایی که اتاق‌های خانه‌هایشان را بلدند، بلد است.

پیتر دروری گزارشگر انگلیسی بعد از گل دوم توصیف جالبی داشت:
آن‌ها برای معجزه دعا می‌کنند و معجزه خودش از راه می‌رسد. رئال مادرید تیم رویاهاست! این بازگشت از کجا آمد؟! چگونه اتفاق افتاد؟!

بله پیراهن مادرید سنگین است. هواداران این تیم حتی اگر قهرمان نشوند فصل بی‌نظیری را پشت سر گذاشته‌اند. فصلی مملو از بازگشت‌های دراماتیک!
درست‌ترین جمله را آدو آگیره گفت:
به مادرید فقط یک فرصت دهید تا ببینید چگونه شما را می‌بلعد!

علیرضا بابک

کد خبر: 1139304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =