ناآشنایی مدیران پیشین صدا و سیما با رسانه / تلویزیون از طرح مسائل کذب بپرهیزد

بازیگر سریال مرگ تدریجی یک رویا گفت: مدیرانی که در گذشته در راس صدا و سیما بودند با رسانه و فرهنگ آشنایی کافی نداشتند و بیهوده و نا آگاهانه در راس امور قرار گرفته بودند.

هوشنگ توکلی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره علت کم‌کاری این روزهای خود اظهار کرد: مدتی را ترجیح دادم فعالیتی نداشته باشم چرا که منتظر تغییرات بودم و دیگر نمی‌توانستم با مدیریت قبلی کار کنم.

بیشتر بخوانید

 تلویزیون در انحصار بازیگران تکراری / باندبازی در صدا و سیما عامل خانه‌نشینی هنرمندان

وی ادامه داد: مدیریت پیشین صدا و سیما عملکرد بسیار ضعیفی داشت به گونه‌ای که راه تولید آثار هنری را بسته بود و باعث شده بود تا کیفیت آثار پایین بیاید، خب این شرایط مرا خسته کرده بود، اما حالا می‌خواهم خود را برای مدیریت جدید آماده کنم و کارهای جدید انجام دهم.

بازیگر سریال مرگ تدریجی یک رویا افزود: گمان من بر این است که مدیریت جدید صدا و سیما می‌تواند راه‌حل‌های بهتری را برای ارتباط با مردم و اجرای برنامه‌های خود ارائه کند.

توکلی ادامه داد: اگر تیمی که در حال حاضر در صدا و سیما در حال فعالیت است، درست کار کند، می‌توانیم بگوییم که تیم بهتری نسبت به گذشته است و امکان گشایش در کارها وجود دارد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به ریزش مخاطب برنامه‌های تلویزیون عنوان کرد: دلیل اصلی این اتفاق این است که مدیرانی که در گذشته در راس صدا و سیما قرار داشتند با رسانه و فرهنگ آشنایی کافی نداشتند و بیهوده و نا آگاهانه در راس امور قرار گرفتنه بودند، متاسفانه آنها فضای تولید آثار هنری را به فضای بدی کشاندند و در حال حاضر پیامدهای عملکرد بد آنها را مشاهده می‌کنیم.

بازیگر سریال روزگار قریب تاکید کرد: مدیران باید هنرمندان تعامل بیشتری داشته باشند و اجازه دهند نیروهای مولد روی کار بیایند که امید می‌رود با مدیریت جدید این مشکلات برطرف شود.

توکلی همچنین در پاسخ به این سوال که به نظر شما چه عاملی باعث جذب مخاطب می‌شود، گفت: اعتقاد من بر این است که اعتماد، راستگویی، صداقت، طرح مسائل واقعی نه کذب باعث جذب مخاطب می‌شود، تلویزیون باید از طرح مسائل و اخبار و تبلیغات دروغ بپرهیزد اما متاسفانه این موضوعی است که نه تنها کشور ما بلکه دنیا را گرفتار کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1139380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =