واکنش قائم مقام مس رفسنجان به شایعه جدایی محمد ربیعی

قائم مقام باشگاه مس رفسنجان نسبت به شایعه جدایی سرمربی تیم شان واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی علیزاده در مورد بازی مس رفسنجان در زمین شماره دو گفت: بچه‌های ما برای اولین بار در دیدار با فجر در این زمین میزبانی کردند، وضعیت چمن بسیار مطلوب است و از طرفی از هواداران برخوردار بودیم که نکته خیلی خوبی است خدا را شکر که اولین بازی خانگی مان در مقابل چشمان هواداران به برد رسیدیم.

او در مورد حواشی که در مورد جدایی محمد ربیعی در رسانه ها شنیده می شد ادامه داد: ما پاسخ رسانه های زرد را نداریم و باشگاه در این باره بیانیه داد. آقای ربیعی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد اگر دوست داشت می تواند توافق کند و جدا شود ولی در هر حال ما سعی در حفظ او داریم زیرا مربی بسیار خوبی است و مس را به جایگاهی که میخواستیم رسانده. 

قائم‌مقام باشگاه مس رفسنجان در مورد آماده شدن استادیوم شان عنوان کرد: زمین شماره دو ما آماده شد و زمینه اصلی ما شهریورماه آماده می‌شود. اولین بازی مان در را در مقابل فجر در رفسنجان انجام می‌دادیم. هواداران هم آمدند گرچه گنجایش این استادیوم کم است اما بازهم تماشاگران آمدند و به ما انرژی دادند.

علیزاده در پایان در مورد جایگاه پنجمی این تیم افزود: طبق هدف گذاری باشگاه قرار بود رتبه تک رقمی را در این فصل کسب کنیم که خدا را شکر در جایگاه بسیار خوب پنجمی هستیم. تمام مجموعه در تلاش برای ارزش دادن به نماینده رفسنجان در لیگ برتر هستند.

کد خبر: 1139396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =