پاندمی کرونا در روزهای پایانی است / حامیان بیمه‌ها مردم و پزشکان را مقابل هم قراردادند

رئیس زاده گفت: روزهای پایانی کرونا به سر می‌بریم. بالای ۸۰ درصد پوشش واکسیناسیون داشتیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، رئیس‌زاده رئیس نظام پزشکی در نشست خبری اولین همایش جامع کرونا عنوان کرد: در روزهای پایانی کرونا به سر می‌بریم. بالای ۸۰ درصد پوشش واکسیناسیون داشتیم و در دوز سوم استقبال ۵۰ درصد داریم و توصیه می‌کنیم که افراد به تزریق دوز سوم اقدام کنند. افراد بالای ۷۰ سال هم باید دوز چهارم تزریق کنند.

او افزود: نظام سلامت در این دو سال فرسوده شد و هزینه‌های بسیاری دادیم. باید از این سال‌ها درس بگیریم.  نظام پزشکی همایشی حضوری برگزار خواهد کرد. باید زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی را تقویت کنیم. همایش از  ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت برگزار خواهد شد و ۱۴ پنل تخصصی دارد و اکثر اساتید مطالب دسته اولی را که خود به دست آورده‌اند را به اشتراک خواهند گذاشت.

او عنوان کرد: کرونا تمام نشده و برای کم لطفی به کادر بهداشت و درمان زود است. ۴۸ روز گذشته و هنوز تعرفه‌ها به نتیجه نرسیده‌اند. روزی چند صد میلیارد ریال به نفع بیمه‌ها خسارت می‌خوریم و این ظلم به جامعه پزشکی است. بابت این تعرفه رسانه‌ها به ما تاختند.

رییس‌زاده درخصوص تعرفه‌های جدید گفت: دیرکرد اعمال تعرفه‌های جدید بسیاری از همکاران ما مطب‌هایشان را تعطیل کرده و خدمات از دسترس مردم خارج خواهد شد. این تلاش‌ها در راستای حقوق مردم است، کسانی که مردم و جامعه پزشکی را مقابل هم قرار می‌دهند به نفع بیمه‌ها عمل کرده‌اند.

کد خبر: 1139419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =