بازیکنان اتلتیکو تونل قهرمانی برای رئالی‌ها باز خواهند کرد؟

در حساس‌ترین دیدار هفته سی‌وپنجم لالیگا رئال مادرید قهرمان زودهنگام در دیدار دربی به مصاف تیم همشهری خود اتلتیکومادرید می‌رود.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، در چارچوب هفته سی و پنجم لالیگا، رئال مادرید قهرمان زود هنگام این رقابت‌ها در دیدار حساس دربی شهر مادرید به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت.

بیشتر بخوانید

گفت‌وگوی پر احساس سرمربی پرتغالی رم / رئال مادرید در قلب من است

شاگردان آنچلوتی و سیمئونه در حالی به مصاف هم خواهند رفت که حاشیه‌های بسیاری در مورد اینکه آیا بازیکنان اتلتیکو تونل قهرمانی برای مادریدها پیش از آغاز بازی باز خواهند کرد یا خیر، در رسانه‌ها به وجود آمده است.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در این مورد گفت: باشگاه به صورت رسمی، قبلا تبریکی برای قهرمانی رئال مادرید در لالیگا صادر کرده است. من هم به نوبت خودم این قهرمانی را به آنها تبریک می گویم اما آنها رقیبب ما هستند و برای تمام رقیب‌ها احترام قائل هستیم و در بازی فردا با تمام وجود بازی خواهیم کرد. سیمئونه با طفره  رفتن از اصل موضوع و بی‌پاسخ گذاشتن سوال خبرنگاران باعث شد تا حواشی در این‌باره بیشتر از پیش بالا بگیرد.         

رئال مادرید در پایین هفته سی‌وچهارم با ۸۱ امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است و اتلتیکو مادرید با ۶۱ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد. دو تیم فردا از ساعت ۲۳ و۳۰  دقیقه در ورزشگاه متروپولیتانو به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1139525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =