واکنش آموزش و پرورش به ماجرای تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در شیراز

تصاویری از تنبیه بدنی یک معلم با دانش‌آموز در یکی از مدارس شیراز در فضای مجازی دست به دست می‌شود که واکنش کاربران و آموزش و پرورش را به دنبال داشته است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، صبح امروز تصاویری از تنبیه بدنی یک معلم با دانش‌آموز در یکی از مدارس شیراز در فضای مجازی دست به دست می‌شود که واکنش کاربران و آموزش و پرورش را به دنبال داشته است.

در همین راستا روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس خبری را در این باره در اختیار رسانه‌ها قرار داد که ضمن تایید محتوای فیلم مذکور از برخورد با معلم خاطی خبر داد.

حمیدرضا شعبانی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش با تائید محتوای فیلم منتشر شده از تنبیه بدنی یک دانش‌آموز توسط یک معلم اظهارداشت: این اتفاق ظهر روز شنبه ۱۷ اردیبهشت در کلاس پایه دهم دبیرستان ناصریان شیراز اتفاق افتاده که فیلم آن شامگاه شنبه در فضای مجازی منتشر و موجب واکنش اجرایی سریع آموزش و پرورش شد.

شعبانی با بیان اینکه موضوع اول وقت امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت از طریق آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز، مورد پیگیری قرار گرفت، گفت: براساس بررسی‌های اولیه، معلم مربوطه طی تماسی با دانش آموز، از وی دلجویی کرده و موضوع به صلح و سازش بین معلم و شاگرد انجامیده است.

وی در عین حال ضمن تاکید براینکه تنبیه بدنی جزء خطوط قرمز آموزش و پرورش است، گفت: با توجه به اینکه رفتاری خلاف قانون حادث شده، موضوع قاعدتا پیگیری و دنبال می‌شود.

شعبانی با بیان اینکه در اولین فرصت، معلم و دانش‌آموز فراخوان شده و شرح ماجرا دریافت و مسائل به شکل قانونی دنبال می‌شود، گفت: آموزش و پرورش فارس، همواره به دنبال حفظ و ارتقاء شان دانش آموزان و معلمان تلاشهایی را انجام داده است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: ما امیدوار هستیم که با انجام و تسری رفتارهای پیشگیرانه، در آینده شاهد چنین رخدادهایی در محیط‌های آموزشی نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1139662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =