امدادرسانی سرخ‌پوشان جمعیت هلال احمر به عشایر جنوب استان اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی جمعیت هلال احمر به حادثه دیدگان بارش‌های اخیر در شهرستان‌های شهرضا، دهاقان و سمیرم خبر داد.

علی محمدهاشمی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه ایسکانیوز در اصفهان اظهار داشت: در پی بارش‌های اخیر در روز گذشته نجاتگران هلال احمر شهرستان سمیرم با حضور در مناطق عشایرنشین شهرستان به امدادرسانی و توزیع اقلام امدادی از جمله مقادیری پتو، نان و چادر در بین عشایر آسیب دیده بر اثر بارش باران پرداختند.

وی افزود: هم‌چنین به علت بارش باران و وزش توفان شدید در شهرستان دهاقان برخی اقلام امدادی در مناطق سورمنده، آستانه و دشتک این شهرستان توسط جمعیت هلال احمر توزیع شد.

محمدهاشمی هم‌چنین بیان کرد: امدادرسانی و توزیع اقلام امدادی به عشایر آسیب دیده بر اثر بارش باران در منطقه هونجان توسط جمعیت هلال احمر شهرضا نیز از دیگر اقدامات روز گذشته بوده است.

امدادرسانی سرخ‌پوشان جمعیت هلال احمر به عشایر جنوب استان اصفهان

امدادرسانی سرخ‌پوشان جمعیت هلال احمر به عشایر جنوب استان اصفهان

گفتی است در پی بارش‌های روزهای اخیر در مناطق جنوبی استان، اسباب و احشام عشایر مستقر در این مناطق دچار آسیب و تلفات شد که پس از ارزیابی و بازدید میدانی عوامل هلال احمر، اقلام امدادی و غذایی در بین آن‌ها توزیع گردید. شایان ذکر است عشایر استان‌های جنوبی کشور از دهه اول اردیبهشت وارد استان اصفهان می‌شوند و تا آبان‌ماه در مراتع استان اصفهان سکونت می‌گزینند.

خبرنگار: ابوالفضل هاشمی

انتهای پیام./

کد خبر: 1139679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =