سیدعباسی: بازی با استقلال یک فرصت است

سرمربی شهرخودرو گفت: بازیکنان ما بازی با استقلال را به چشم یک فرصت می‌بینند تا بتوانند توانایی خود را محک بزنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، داود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو بعدازظهر یک‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال نیاز به تعریف ندارد. این تیم یکی از باثبات‌ترین تیم‌های ایران است و این نشان می‌دهد که استقلال از قابلیت‌های فنی خوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید

 استقلال یا پرسپولیس، کدامیک قهرمان لیگ می‌شوند؟

او ادامه داد: ما یکی از بهترین استقلال‌های چند سال اخیر را شاهد هستیم. ما در ۵ هفته اخیر عملکرد بهتری داشتیم اما از نظر امتیازگیری نتوانستیم ایده‌آل عمل کنیم و در تمام‌کنندگی نتوانستیم موفق باشیم. در برخی بازی‌هایی که مساوی کردیم، باید کار را تمام می‌کردیم و فرصت‌ها را از دست دادیم. برای بازی پیش‌رو، درست است که استقلال تیم خوبی است اما بازیکنان ما این بازی را به چشم یک فرصت می‌بینند تا بتوانیم توانایی خود را محک بزنیم.

سیدعباسی در ادامه خاطرنشان کرد: کار ما برای بقا سخت است و در شروع هم کار سختی داشتیم اما بازیکنان ما امیدوار کننده بازی می‌کنند. همین که ما می‌توانیم روی دروازه‌های حریف فشار بیاوریم به ما امید می‌دهد. تمام تلاش خود را می‌کنیم که تا آخرین لحظه شانس داشته باشیم. ما شاید در ۶ بازی اخیر خود، ۱۵ موقعیت منجر به گل خود را از دست دادیم. این نشان می‌دهد که بازیکنان در موقعیت‌سازی خوب عمل می‌کنند اما در تمام‌کنندگی ناموفق هستند و ما سعی می‌کنیم در تمرینات به آن بپردازیم. بازیکنان ما عملکرد خوبی دارند و همین که در این موقعیت‌ها قرار می‌گیرند، نشان از توانایی‌های‌شان است.

وی در پایان گفت: شکل بازی ما طوری نیست که بخواهیم دفاعی بازی کنیم. اگر چنین کاری انجام دهیم، جلوی استقلال تحت فشار قرار می‌گیریم. بازیکنان استقلال توانمند هستند و می‌توانند برای تیم ما دردسرساز شوند. ما به توانایی‌هایی استقلال واقف هستیم و به هیچ عنوان نمی‌خواهیم دفاعی بازی کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1139688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =