لغو بازی‌های آسیایی تأثیر بسیار بدی در روحیه اردونشینان داشت

ورزشکاران حاضر در اردوی آماده سازی تیم‌های ملی اسکیت اینلاین فری استایل در دو بخش آقایان و بانوان در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دور جدید تمرینات آماده سازی تیم ملی اسکیت اینلاین فری استایل آقایان و بانوان از چهارشنبه 14 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز و به مدت یک هفته در حال پیگیری است.

دعوت شدگان به این اردو طی دو روز (روز گذشته آقایان و صبح امروز بانوان) در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

محسن هنرجو مدیر تیم های ملی اسکیت در خصوص اردوها و شرایط حاکم بر این تیم ها گفت: تیم ملی اسکیت اینلاین فری استایل ایران که جزو برترین های این رشته ورزشی در دنیا محسوب می‌شود و هم اکنون رضا لسانی از ایران رکورددار این رشته در دنیا است، از آغاز شیوع کرونا و به دلیل برگزار نشدن مسابقات برون مرزی این رشته ورزشی در هیچ رویداد مهم و بین المللی حضور نیافته بود.

وی افزود: با برنامه ریزی و حمایت های انجام گرفته در فدراسیون اسکیت، اردوهای آماده سازی این تیم در هر دو بخش آقایان و بانوان از چند ماه پیش و به منظور حضوری قدرتمند در بازی های آسیایی آغاز شده بود که با وجود لغو بازی های آسیایی هانگ ژو، اردوهای این دو تیم همچنان زیر نظر احسان حبیب آبادی (مربی تیم آقایان) و فرزانه ایوبی (مربی تیم بانوان) مربیان این تیم‌ها در حال پیگیری است.

محسن هنرجو در رابطه با لغو بازی های آسیایی گفت: لغو بازی های آسیایی هانگ ژو تأثیر بسیار بدی در روحیه اردونشینان داشت. مسابقات و اردوهای برون مرزی مناسبی برای آماده سازی بهتر این عزیزان برای بازی های آسیایی در نظر گرفته بودیم که هم اکنون با توجه به شرایط جدید، برنامه ریزی های لازم برای حضور در مسابقات و اردوهای آماده سازی جدید را در نظر گرفته ایم که متعاقباً و با اعلام تقویم جدید بازی های آسیایی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ضمن اشاره به این موضوع که مطمئناً تیم ملی اسکیت اینلاین فری استایل ایران در بازی های آسیایی می توانست با کسب مدال های رنگارنگ شگفتی ساز باشد افزود: ما در فدراسیون تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این تهدید را (لغو بازی ها و پایین آمدن روحیه اردونشینان) به فرصتی مناسب تبدیل کنیم و شرایط را به سود این تیم در رویدادهای آتی تغییر دهیم.

شایان ذکر است آخرین مسابقات رسمی که تیم های اسکیت اینلاین فری استایل آقایان و بانوان ایران در آن حضور یافته است، مسابقات جهانی اسپانیا در سال 2019 بود که با کسب دو مدال در بخش آقایان و یک مدال در بخش بانوان همراه بود.

رومینا سالک اصفهانی، ریحانه مصطفائی، ترانه احمدی، لعیا عربی، مژده شعبانی و زهرا صادقیان در بخش بانوان و سبحان خسروانی، رضا لسانی، امیرمحمد سواری، محمد امین عباسیان و بهراد تقوی اردونشینان تیم ملی اسکیت فری استایل را تشکیل می دهند.

کد خبر: 1139732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =