جلوه‌های ایجاد اثر فرهنگی در رویداد ملی صنایع خلاق و فناوری‌های فرهنگی دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برگزاری رویداد ملی صنایع خلاق و فناوری‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی یکی از جلوه‌های ایجاد اثر فرهنگی است. امروز حدود ۲ هزار میلیارد دلار گردش مالی در بالادست این صنایع در جهان در جریان است که نشان دهنده اهمیت این موضوع است. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نخستین جلسه شورای سیاستگذاری دومین رویداد ملی صنایع خلاق و فناوری های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

 جهان بین در این جلسه با تأکید بر اهمیت صنایع خلاق، گفت: اثرگذاری فرهنگی از مجاری زندگی مردم رخ می دهد و بنابراین دانشگاه باید علاوه بر اینکه برای دانشجویان اشتغال ایجاد کند، بتواند در زمینه فرهنگی نیز اثرگذار باشد. 

وی افزود: برگزاری رویداد ملی صنایع خلاق و فناوری های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی یکی از جلوه های ایجاد اثر فرهنگی است. امروز حدود ۲ هزار میلیارد دلار گردش مالی در بالادست این صنایع در جهان در جریان است که نشان دهنده اهمیت این موضوع است. 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آثار ارسال شده به دبیرخانه دومین رویداد ملی صنایع خلاق و فناوری های فرهنگی دانشگاه نسبت به دوره گذشته افزایش چشمگیری داشته است، گفت: در کنار برگزاری این رویداد، بازار فروش آنلاین محصولات خلاق فرهنگی دانشجویی نیز برای تکمیل حلقه تجاری سازی ایجاد شده و در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

همچنین  حامد افشاری دبیر جلسه شورای سیاستگذاری دومین رویداد ملی صنایع خلاق و فناوری های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه به ارائه گزارشی از روند برگزاری رویداد پرداخت و گفت: تعداد ۷۴۴ طرح به دبیرخانه رویداد ملی صنایع خلاق و فناوری های فرهنگی ارسال شده که در مرحله نخست پس از داوری توسط دبیرخانه های استانی ۳۵۰ طرح انتخاب و در نهایت ۱۳۰ طرح پذیرفته و به مرحله نهایی برای حضور در اختتامیه رویداد راه یافته است.

در این جلسه مقرر شد، قبل از برگزاری اختتامیه دومین رویداد ملی صنایع خلاق و فناوری های فرهنگی به طور فشرده ۲۰ ساعت کلاس آموزشی برای راه یافتگان به مرحله نهایی برگزار شود. همچنین از برگزیدگان نخستین دوره رویداد دعوت شده تا در اختتامیه دومین دوره رویداد ملی صنایع خلاق و فناوری های فرهنگی به عنوان منتور حضور پیدا کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1139788

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =