کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۰ هزار قلم کالای قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ «علی ولی‌پور گودرزی» توضیح داد: در راستای اقدامات اطلاعاتی پیش دستانه روز گذشته مامورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس موفق به کشف لوازم آرایشی و جانبی موبایل در چیتگر به ارزش ۳۰ میلیارد ریال شدند.

وی عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص گردید کالاها بصورت شبانه خودروهای شوتی را به انبار مجتمع مسکونی منتقل و دپو گردیده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

چگونه کالای قاچاق را از اصل تشخیص دهیم؟

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان انبار را پلمپ کردند، افزود: تعداد ۳۶۰۷۵ قلم لوازم جانبی موبایل و ۳۲۲۹ قلم لوازم آرایشی کشف، یک نفر متهم دستگیر و پرونده درخصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: ترویج فرهنگ مصرف کالای خارجی باعث نابودی هویت و استقلال ملی است و تامین نظم و امنیت و مقابله با هرگونه ناهنجاری و اخلال در تهیه توزیع کالاهای ضروری خانوار همواره در دستور کار پلیس قرار داشته، لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1139806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =