اعتراف اسرائیل به شکست تل‌آویو در قبال مقاومت

در پی بالا گرفتن عملیات فلسطینیان در کرانه باختری و مناطق ۱۹۴۸ شخصیت‌های مختف صهیونیست به ویژه شخصیت‌های مخالف کابینه به شکست در برابر فلسطینیان اعتراف کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیست با اشاره به ضعف رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان تاکید کرد: کابینه برای به دست گرفتن ابتکار عمل و مقابله با (فلسطینیان) دچار فلج زدگی شده است.

بیشتر بخوانید

تایمز: اسرائیل قصد ترور رهبران حماس را دارد

نتانیاهو با متهم کردن "جریان منصور عباس" یکی از ارکان ائتلاف حاکم صهیونیست به حمایت از حماس ادعا کرد، در چنین شرایطی نمی‌توان به تقابل با حماس پرداخت.

نتانیاهو که خود از سوی رهبران فعلی رژیم صهیونیستی به مسئول بودن در به وجود آمدن این شرایط متهم می‌شود، بنت و لاپید را متهم کرد به جای پرداختن به مسایل حیاتی اسرائیل بر سر نوبت نخست وزیری خود چانه زنی می‌کنند و باعث شدند تا اسرائیل اسیر مشکلات داخلی خود شود.

در مقابل شخصیت های مختلف کابینه فعلی رژیم صهیونیستی از جمله آویگدور لیبرمن هم با پذیرش ضمنی این ناتوانی تاکید دارند، سیاست های کابینه قبلی به رهبری بنیامین نتانیاهو بستر قدرت گرفتن مقاومت فلسطینی را ایجاد کرده است.

بتسلائیل ساموتریچ رهبر حزب صهیونیسم دینی هم در پیامی به وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اشاره به جنگ (سیف القدس) که بر اثر آماده سازی برای برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس و مسجد الاقصی صورت گرفت تهدید کرد امسال این کار (حتی به قیمت درگیری) انجام خواهد شد و صهیونیست ها این اقدام (تحریک آمیز) را در اطراف مسجد الاقصی از باب العامود  تا دیوار (براق) به انجام خواهند رساند.

منبع: تسنیم

کد خبر: 1139837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =