ثبت نام نهضت ملی مسکن برای خانوارهای دارای سه فرزند آغاز شد

ثبت‌نام متقاضیان دارای سه فرزند و یا بیشتر که از ۲۴ آبان پارسال فرزند آن‌ها به دنیا آمده، در طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ثبت نام متقاضیان دارای سه فرزند یا بیشتر در طرح نهضت ملی مسکن از امروز در سامانه نهضت ملی مسکن آغاز شد.

در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خصوص واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوارها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از تاریخ ۲۴ آبان سال ۱۴۰۰ است می‌توانند با مراجعه به قسمت ثبت نام نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن با انتخاب گزینه "متقاضیان دارای سه فرزند به بالا در بخش سرپرستی، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پیش از این در برخی از شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر وزارت راه وشهرسازی به خانواده‌های دارای سه فرزند و یا بیشتر زمین به متراژ ۲۰۰ متر اهدا می‌کرد که از طریق این اراضی، سرپرست خانوار اقدام به ساخت واحد مسکونی می‌کرد.

آن دسته از خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر (که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ باشد) مشمول استفاده از امتیازات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه مسکن هستند. علاوه بر دارا بودن شرایط لازم، نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند نیز مهم است.

البته پیش از این هم معاونت مسکن و ساختمان در ۵ اردیبهشت سامانه را برای ثبت نام متقاضیان باز کرده و از متقاضیان برای ثبت نام دعوت کرده بود.

کد خبر: 1139886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =