ترین‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال معرفی شدند

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال دیشب با برتری استقلال برابر شهر خودرو و تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال دیشب پیگیری شد و در مهمترین دیدارها ذوب آهن و پرسپولیس به تساوی یک بر یک رسیدند و استقلال هم موفق شد در دقایق پایانی بازی برابر شهر خودرو به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند. تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی ای که در بازی دیشب به دست آورد با ۶۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و فاصله خود را با پرسپولیس به عدد ۶ رساند. همچنین سپاهان هم با پیروزی برابر پیکان جایگاه خود را در رده سوم مستحکم کرد.

بیشتر بخوانید

برنامه مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

نتایج بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال:

    تراکتور ۳ - هوادار ۲
    فجرسپاسی شیراز صفر - نفت مسجد سلیمان صفر
    ذوب آهن یک - پرسپولیس یک
    پیکان صفر - سپاهان یک
    نساجی مازندران صفر - مس رفسنجان ۲
    گل گهر سیرجان ۲ - آلومینیوم اراک صفر
    استقلال یک - شهر خودرو صفر
    صنعت نفت آبادان صفر - فولاد خوزستان یک

تیم هفته: تراکتور

تیم فوتبال تراکتور تبریز که این فصل وضعیت خوبی در جدول ندارد با پیروزی ای که در برابر هودادار به دست آورد امیدخود را برای ماندن در لیگ زنده نگه داشت. این تیم هم اکنون با ۲۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد. این نتیجه در حالی به دست آمد که تراکتوری‌ها با ۲ گل از حریف خود عقب بودند، اما با گل‌های محمد عباس زاده (۲ گل) و محمد آقاجانپور توانستند حریف خود را از پیش رو بردارند. شاگردان ساغلام در بازی هفته آینده باید روز شنبه ۲۴ اردیبهشت به مصاف ذوب آهن اصفهان بروند.

مربی هفته: مهدی تارتار

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر فوتبال ایران از کارنامه خوبی برخودار است. او در بازی دیشب تیمش برابر پرسپولیس موفق شد یک امتیاز به دست آورد و این درحالی بود که سرخ پوشان تهرانی نیاز شدیدی به پیروزی در این مسابقه داشتند تا بتوانند فاصله امتیاز خود را با رقیب دیرینه یعنی استقلال در صدر جدول کاهش دهند. حال با تساوی ای که شاگردان تارتار برابر پرسپولیس کسب کردند، شانس سرخ پوشان تهرانی برای کسب عنوان قهرمانی کمرنگ شد.

بازیکن هفته: محمد عباس زاده

محمد عباس زاده مهاجم تیم فوتبال تراکتور تبریز در دیدار دیشب تیمش مقابل هوادار تهران موفق شد ۲ گل ارزشمند به ثمر برساند. تراکتوری‌ها در دیدار دیشب تا دقایق ۶۵ با نتیجه ۲ بر یک از حریف تهرانی خود عقب بودند، اما محمد عباس زاده بازیکن تراکتور موفق شد با ۲ گلی که در دقیقه‌های ۶۷ و ۸۴ به ثمر رساند مانع شکست تیمش شده و عنوان بازیکن هفته را به نام خود ثبت کند.

بازی هفته: گل گهر - آلومینیوم

تقابل امیرقلعه نویی و مهدی رحمتی ۲ مربی استقلالی در بازی گل گهر و آلومینیوم از جذابیت‌های دیدار دیشب لیگ برتر فوتبال بود. امیرقلعه نویی سرمربی گل گهر سیرجان به دلیل محرومیت در بازی دیشب حضور نداشت و از روی سکوها عملکرد بازیکنان خود را تماشا کرد. در پایان این مسابقه تیم گل گهر سیرجان موفق شد با ۲ گل برابر نایب قهرمان جام حذفی به برتری دست پیدا کند. این تیم با ۳۹ امتیاز در رد ه ششم جدول قرار دارد. آلومینیوم اراک هم با این شکست ۳۱ امتیازی باقی ماند، این تیم در رده یازدهم جدول جای گرفته است.

کد خبر: 1139920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =